مدیرکل انتقال خون آذربایجان‎شرقی:

۵ مرکز خونگیری در ایام ماه مبارک رمضان آماده ارائه خدمات هستند

۱۳۹۶/۰۳/۲۳ - ۱۵:۲۸:۱۷
کد خبر: ۵۷۲۲۱۱
۵ مرکز خونگیری در ایام ماه مبارک رمضان آماده  ارائه خدمات هستند
مدیرکل انتقال خون آذربایجان‎شرقی با بیان کاهش ذخایر خونی در ماه مبارک رمضان گفت: پنج مرکز خونگیری در این ایام در استان در نظر گرفته شدا است.

 به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان‎شرقی، دکتر وحید مثمر با بیان این مطلب اظهار کرد: با اهدای خون در ماه رمضان،نجات جان بیماران را فراموش نکنیم و با توجه به کاهش آمار مراجعین اهدای خون و به تبع آن کاهش ذخایر خونی در ماه رمضان، اداره کل انتقال خون استان جهت تامین نیازهای بیماران به خون و فرآورده‌های خونی  با برنامه‎ریزی مدون در پایگاه‌های خونگیری سطح استان آماده ارائه خدمات می‌باشد. 

  وی افزود: از همشهریان محترمی که از سلامتی جسمی برخوردار هستند، تقاضـــــا می‌شود ، جهت اهدای خون ضمن همراه داشتن کارت ملی به پایگاه‎های انتقال خون مستقر در سطح استان مراجعه کنند. 

  وی خاطرنشان کرد: اداره کل انتقال خون تبریز واقع در خیابان آخونی  نبش کوی شادگان از ساعت 7:30 صبح الی 14 و در شیفت شب از ساعت 19 الی00:30بامداد آماده‎ی ارائه‎ی خدمات به اهداکنندگان است و همچنین اهداکنندگان می‎توانند به ساختمان شماره دو  واقع در خیابان امام (ره) روبروی مسجدکبود از ساعت 7:30 صبح الی 00:30 بامداد مراجعه کنند. 

  دکتر مثمر با اشاره به پایگاه‏های خونگیری در شهرستان‎های استان نیز گفت: پایگاه انتقال خون میانه واقع در خیابان شهید بهشتی و پایگاه انتقال خون مراغه واقع درخیابان خرمشهر از ساعت 19 الی 00:30 بامداد همچنین میزبان اهداکنندگان در شب‎های ماه کبارم رمضان هستند. 
  

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز