نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه تبریز تاکید کرد؛

ضرورت تقویت ایمنی بازار تبریز

۱۳۹۶/۰۴/۰۷ - ۰۹:۱۴:۰۳
کد خبر: ۵۷۸۸۹۳
ضرورت تقویت ایمنی بازار تبریز
نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه تبریز، اقدامات آتش‌نشانی تبریز را در تقویت ایمنی بازار ضروری، کارساز و ارزشمند توصیف کرد و گفت: شهروندان باید در بحث پیشگیری و آموزش، هر لحظه فعال و آماده باشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی، حجت‌الاسلام‌والمسلمین سیدمحمدعلی آل‌هاشم، در مراسم اعطای درجه آتش‌نشانی به نیروهای جدید آتش‌نشانی و خدمات‌ ایمنی شهرداری تبریز با بیان این مطلب، اظهار داشت: با توجه به محدودیت ورود خودروهای آتش‌نشانی به داخل بازار تاریخی، تمهیدات آتش‌نشانی تبریز در خصوص توزیع برخی امکانات و تجهیزات ایمنی در مسیر بازار تبریز ارزشمند بوده و در مواقع بحرانی بسیار کارساز خواهد بود.

وی ادامه داد: در سایر محیط‌های خطرساز از قبیل ناوگان اتوبوس‌رانی و تاکسی‌رانی، محیط‌های صنعتی و واحدهای تجاری نیز، شاهد نصب کپسول‌های آتش‌نشانی هستیم که این امر در صورت آموزش و آمادگی شهروندان، در کاهش خسارات و خطرات نقش مهمی خواهد داشت.

 

حجت‌الاسلام‌والمسلمین آل‌هاشم با بیان این‌که آتش‌نشانان جان خود را برای رفاه و آرامش شهروندان، به خطر می‌اندازند، یادآور شد: نمونه این رشادت‌ها در حادثه پلاسکوی تهران بارز بود که موجب شد شماری از آتش‌نشانان به مقام رفیع شهادت نایل شوند؛ آتش‌نشانان مانند رزمندگان جبهه جنگ در حساس‌ترین مواقع بحرانی، وارد عمل می‌شوند، از این رو، مسئولان شهر باید قدردان تلاش‌های این عزیزان باشند.

نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه تبریز، ادامه داد: فعالیت‌های آتش‌نشانی، هر یک به نوعی، کمک به شهروندان و خدمت به دین خداست و قطعاً اجر معنوی آن محفوظ است.

وی از تلاش‌های تیپ ۱۲۱ نیروی زمینی ارتش که مسئولیت آماده‌سازی نیروهای جدیدالورود آتش نشانی را بر عهده گرفته بود قدردانی کرد و گفت: همکاری ارتش و شهرداری با حمایت شورای اسلامی شهر، موجب شده است که جوانان باانگیزه در قالب نیروهای جدید وارد آتش‌نشانی تبریز شوند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز