فرماندار بناب خبر داد:

پرداخت تسهیلات اشتغال‌زایی توسط صندوق کارآفرینی بناب

۱۳۹۶/۰۴/۱۱ - ۱۵:۰۵:۰۴
کد خبر: ۵۸۰۹۵۳
فرماندار بناب از پرداخت 90 میلیارد ریال تسهیلات اشتغالزایی با سود چهار درصد توسط صندوق کار آفرینی امید شهرستان بناب در قالب تفاهم نامه فی مابین این صندوق و اتحادیه های قالیبافی و تولید کنندگان پوشاک این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی، ولی الله فرج الهی در بازدید از طرح های اقتصاد مقاومتی این شهرستان، افزود: با پرداخت این تسهیلات برای 1500 نفر شغل جدید و پایدار ایجاد شده شده است .

وی با اشاره به اینکه این تفاهم نامه ها برای اولین با در کشور و در شهرستان بناب اجراء می شود گفت:کلیه تسهیلات پرداخت شده برخلاف دیگر تسهیلات که بعلت عدم نظارت در امور غیر مرتبط بکار گیری می شود دقیقاً در ایجاد اشتغال بکار گرفته شده  است .

فرماندار بناب، خاطر نشان کرد: کارگران قالیبافی در صورت تمایل برای ایجاد کارگاه اختصاصی می توانند با مراجعه به این صندوق از تسهیلات 150 میلیون ریالی این صندوق بهره مند شوند .

فرج‌الهی حمایت از فارغ التصیلان دانشگاهی را اولویت اول پرداخت تسهیلات اشتغالزایی اعلام کرد و گفت: به علت نبود استخدام در ادارات دولتی باید زمینه برای اشتغال فارغ التصیلان در مراکز تولیدی و صنعتی فراهم آید .

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز