دل نوشته یک نماینده مجلس

آشستان تاریخ گمشده ایران

۱۳۹۶/۰۴/۱۳ - ۱۶:۲۲:۳۸
کد خبر: ۵۸۲۱۵۸
آشستان تاریخ گمشده ایران
شهاب الدین بی مقدار نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی با انتشار دل نوشته ای از دغدغه های خود گفت.

به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی در این متن آمده است:بنام خداوندی که انسان رااشرف مخلوقات قرارداد و به او تفکر آموخت وتوانایی ساختن عطافرمود.    

روستای آشستان ازروستاهای شهرستان اسکو بخش مرکزی که در25کیلومتری اسکوواقع است روستایی که باداشتن حدود1000غارو40آب انباردردرون صخره هایی  مستحکمتر و با صلابت تر از صخره های کندوان که نشان دهنده تاریخ کهن مردمان آن می باشد، وا اسفا که محرومیت گریبان گیر مردمان صمیمی آن است.                         

فاصله این روستا از کندوان از راه زمینی حدود 4 کیلومتر می باشد که با خودروی دو محور ازجاده موجود از آشستان به کندوان مسیری زیبا و بینظیر برای دوست داران جاده های کوهستانی دارد. ماراچه شده که قدرسرزمین خود را نمیدانیم اگرچنین امکانی دردیگر کشورها بود میلیاردها دلار از محل توریسم تاریخی وزیبایی های طبیعت بکر درآمد کسب میکردند بیاید قدر نعمت های وطنمان رابدانیم وبا تبدیل این روستا و روستاهای مشابه به بزرگترین هتل صخره ای دردل کوه هم اشتغال ایجاد کنیم و هم تاریخ خود را به رخ جهانیان بکشیم. علاوه برروستای فوق روستاهای گیلوان و کوه دل که خالی ازسکنه شده است و روستاهای قندیلی آغ کوهل نیز غارها و آثار زیادی دارند که پتانسیل بسیاری بالایی برای جذب گردشگر دارد، در پایان از همه مردم آذربایجان وبخصوص اهالی شهرستان اسکو میخواهم همت کنند تادراین منطقه بزرگترین طرح گردشگری را ایجاد کنیم ازمسولین نیز درخواست میکنم به این ثروت خدادادی توجه ویژه داشته باشند.

باتشکرازآقایان رسولی اسکویی ،حیدری وپویان فر.   

شهاب الدین بیمقدارنماینده مردم شریف تبریزاسکوآذرشهردرمجلس شورای اسلامی

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز