پس از کسب جایزه در بخش های مختلف؛

"اتابک پارکینین تراژدیسی" در راه جشنواره کشوری سوره

۱۳۹۶/۰۴/۱۹ - ۱۳:۱۴:۱۷
کد خبر: ۵۸۴۷۶۲
اتابک پارکینین تراژدیسی در راه جشنواره کشوری سوره
نمایش "اتابک پارکینین تراژدیسی" با کسب چند جایزه در جشنواره سوره کرمانشاه، به جشنواره کشوری سوره راه یافت.

به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی، این نمایش با کسب جوایزی در بخش های کارگردانی، نویسندگی، بازیگری و موسیقی، توانست افتخاری دیگر را برای تبریز از آن خود کند.

براساس داوری انجام شده در جریان این جشنواره، آقای سیروس مصطفی در دو بخش کارگردان و نویسنده، آقای ابراهیم عباسعلی زاده در بخش بازیگری و آقای عیسی قره خانلو در بخش موسیقی جوایزی را به خود اختصاص داند.
این نمایش همچنین علاوه بر کسب این افتخارات، در بخش بازیگری با حضور آقای سیروس مصطفی و طراحی صحنه به هنرمندی آقای علی فتوحی، کاندیدای داوری بود.
نمایش "اتابک پراکینین تراژدیسی" که به ساعت های پایانی حیات سردار ملّی، ستارخان اشاره دارد، توانست با 30 شب اجرا، به یکی از پدیده های موفق تئاتر در چند سال گذشته تبریز تبدیل شود.
جشنواره منطقه‌ای تئاتر سوره با حضور استان‌های کرمانشاه، گیلان، آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، زنجان و قزوین در قالب نمایش‌های صحنه‌ای از 16 تا 18 تیرماه در کرمانشاه، به اجرا پرداخت.
سازمان فرهنگی هنری شهرداری تبریز، موفقیت درخشان و ارزنده هنرمندان تبریزی و نیز همکار ارجمند و مدیر امور هنری خود، آقای سیروس مصطفی را صمیمانه تبریک می گوید.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز