با حضور معاون وزیر راه و شهرسازی و رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور:

مدیرکل جدید راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان شرقی معرفی شد

۱۳۹۶/۰۴/۲۰ - ۰۷:۲۴:۰۰
کد خبر: ۵۸۵۰۶۳
مدیرکل  جدید راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان شرقی معرفی شد
با حضور معاون وزیر راه و شهرسازی و رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور و در دیدار با استاندار آذربایجان شرقی مدیرکل جدید راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان شرقی معرفی شد.

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی، داوود کشاورزیان، معاون وزیر راه و شهرسازی و رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشورنیز در این دیدار از اقداماتی که در چهار سال گذشته در راستای بهبود وضعیت جاده ای و حمل و نقل از سوی مدیریت ارشد استان انجام گرفته قدردانی کرد.

معاون وزیر راه و شهرسازی و رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور استفاده ازتجهیزات مدرن درجاده‌های کشور جهت مدیریت سفر وترافیک رامهم دانست و خاطرنشان کرد: تجهیز محورهای مواصلاتی به سامانه‌های هوشمند ترددها و ثبت تخلفات موجب ارتقای ایمنی جاده‌ها وسفرها به میزان قابل توجهی شده است.

وی افزود : از این رو، مقرر است این سامانه‌ها درکل راه‌های شریانی کشور که بخشی از 65 درصد ترددها ازآن‌ها انجام می گردد ، نصب شود.

معاون وزیر راه و شهرسازی در ادامه سخنان خود تاکیدکرد: سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای وظیفه نگهداری از کل راه‌های کشور به استثنای راه‌های تحت بهره‌برداری بخش خصوصی ، را عهده‌دار است.

وی تصریح کرد: آزادراه زنجان – تبریز ازجمله این قبیل راه‌ها است که در استان آذربایجان‌شرقی قراردارد واز اهمیت بالایی برخوردار بوده و برای نگهداری آن 50 درصد از اعتبارات ملی و 50 درصد از اعتبارات استانی تأمین می‌شود.

گفتنی است در این دیدار منوچهر سلمان زاده به عنوان مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان شرقی منصوب و از خدمات داریوش باقرجوان در مدت تصدی حدود 3.5 سال در این سمت قدردانی شد.

باقرجوان نیز به عنوان مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای هرمزگان منصوب شده است.

 

 

 

 

 

نظر شما