ادامه استقبال شهروندان از یک اقدام بزرگ فرهنگی

جشنواره تابستانی تبریز رکورد حضور تماشاگر را شکست

۱۳۹۶/۰۴/۲۸ - ۱۳:۰۷:۴۲
کد خبر: ۵۸۸۸۵۸
جشنواره تابستانی تبریز رکورد حضور تماشاگر را شکست
قریب به 10 سال است جشنواره تابستانی در شهر رفته رفته فعالیت چشمگیری به خود گرفته است و این اتفاق فرهنگی بزرگ در غیاب متولیان فرهنگی دولتی جایگاه مناسبی بین شهروندان داشته است.

به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی، ایده برگزاری این جشنواره با همفکری شماری از هنرمندان و مدیران خوش فکر شهرداری تبریز صورت گرفت و با عزم آنها برای اثرگذاری در شهر، زمینه برگزاری آن فراهم آمد.

امسال این برنامه ها در محلات مختلف و پارک ها طبق روال سابق و با شکوه تر از سال های قبل  جریان داشته است.

استقبال بی نظیر شهروندان در محلات مختلف نشان از خواست عمومی و اقبال این جشنواره بزرگ است که توسط شهرداری تبریز در حال اجراست.

این جشنواره شب گذشته در منطقه 7 حضور شهروندان را شکست، و این اقبال عمومی نشان از آن است که متولیان اصلی فرهنگ در شهر از جمله ارشاد اسلامی، حوزه هنری و دیگر متولیان مهم این حوزه میبایست پاسخگوی نیاز فرهنگی خیل علاقه مندان اینگونه برنامه های با نشاط باشند.

منطقه 7 شهرداری تبریز به عنوان یکی از مناطق کم برخوردار شهر جدیدا به عنوان نقطه قوت اجرای برنانمه های عمرانی و فرهنگی قرار گرفته است و ساکنان این منطقه از شهر تبریز در طی چند ماه اخیر با استقبال از برنامه های مختلف در این منطقهرضایت خود از اقدامات شهرداری تبریز ابرز کردند.

 

اثرگذاری این رخداد فرهنگی در بسیاری از شئون زندگی شهروندان به خوبی قابل مشاهده است و رفتار شهروندان در بسیاری از مسائل دستخوش تغییرات مثبت شده است.

استفاده از ظرفیت های شهروندان و محلات تبریز ، ظهور وبروز استعدادهای فرهنگی هنری شهر، ترویج نشاط و شادابی عمومی، تقویت روحیه مهرورزی و نوع دوستی نزد شهروندان، برنامه ریزی برای پرکردن اوقات فراغت جوانان و خانواده ها و در کنار آن ترزیق نشاط و شادابی عمومی در جامعه بر اساس اصول و ارزش های ایرانی اسلامی، همچنین دیدار از آسایشگاه معلولان، آسایشگاه باباباغی، کودکان بی‌سرپرست و برپایی همایش اعتیاد و راههای پیشگیری از آن از جمله مهم‌ترین برنامه‌های حوزه اجتماعی دومین جشنواره تابستانی تبریز را تشکیل می دادند.

 

احیای هویت فرهنگی محلات، بازیابی اصالت‌های فرهنگی تبریز و پر کردن اوقات فراغت جوانان، خانواده ها و گردشگران تابستانی از جمله اهداف جشنواره تابستانی تبریز برشمرده شده و سازمان فرهنگی هنری شهرداری تبریز با یاری گرفتن از گروهها و چهره های شناخته شده فرهنگی و هنری در تلاش است به اهداف تعیین شده دست پیدا کند.

این جشنواره به سیاق سال های گذشته شامل ویژه برنامه های متعدد فرهنگی و هنری، جنگ های محلات، نمایشگاه های فرهنگی و هنری، برنامه های پخش فیلم و ... خواهد بود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز