معاون فرهنگی واجتماعی شهرداری تبریز:

مرکز همایش‌های بین‌المللی، نگین پروژه‌های آذربایجان است

۱۳۹۶/۰۵/۰۷ - ۱۵:۱۸:۱۰
کد خبر: ۵۹۳۰۴۸
مرکز همایش‌های بین‌المللی، نگین پروژه‌های آذربایجان است
معاون فرهنگی واجتماعی شهرداری تبریز از روند پیشرفت تجهیز مرکز همایش های بین المللی تبریز بازدید کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی، حجت الاسلام احمد حمیدی در این بازدید  مرکز همایش های بین المللی را نه تنها نگین تبریز و شهرک زیبای خاوران، بلکه نگین درخشان آذربایجان عنوان کرد و از تلاش ها و اقدامات صورت گرفته از سوی شهردار و مجموعه ی شهرداری منطقه 9 تبریز، قدردانی کرد.

وی ایجاد این مرکز را ظرفیتی بزرگ برای شهر تبریز در راستای اهداف تبریز ۲۰۱۸ عنوان کرده و اظهار داشت: دسترسی مناسب و آب و هوای این منطقه و شهر تبریز می تواند تبریز را به قطب برگزاری همایشهای بین المللی تبدیل کند.

حمیدی اظهار کرد:  مرکز همایش های بین المللی، بنایی است باشکوه که باگذشت سالیان متمادی از زمان افتتاح و بهره برداری آن، نه تنها از ارزش و جایگاه واقعی فرهنگی آن کاسته نخواهد شد، بلکه همواره منبع غنی فرهنگ سازی درست، اسلامی خواهد بود.

 

معاون فرهنگی واجتماعی شهرداری تبریز از تلاش های چشمگیر و ارزنده ی دکتر نجفی شهردار کلانشهر تبریز در راستای تامین زیرساخت های فرهنگی قدردانی کرد.

در پایان این بازدید، طی نشستی که باحضور معاونین و مدیران فرهنگی مناطق و سازمان های تابعه ی شهرداری تبریز برگزار شد، نسبت به برنامه ریزی دقیق و منسجم و یکپارچگی فرهنگی در انجام دیگر فعالیتهای فرهنگی، هماهنگی های لازم بعمل آمده و همه ی عزیزان در جریان سایر فعالیت های انجام یافته ی فرهنگی در شهرداری منطقه 9 تبریز، قرار گرفتند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز