مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری آذربایجان شرقی:

شکوفایی استعدادهای زنان و دختران، بزرگترین سرمایه‌گذاری برای تحقق خانواده و جامعه سالم است

۱۳۹۶/۰۵/۰۸ - ۰۸:۵۵:۱۳
کد خبر: ۵۹۳۲۳۱
شکوفایی استعدادهای زنان و دختران، بزرگترین سرمایه‌گذاری برای تحقق خانواده و جامعه سالم است
مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری آذربایجان شرقی گفت: فراهم کردن زمینه‌های توانمندی و شکوفایی استعدادهای زنان و دختران، بزرگترین سرمایه‌گذاری برای تحقق خانواده و جامعه سالم در آینده کشور است.

به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی، پروین اشراقی در همایش دختران، حمایت‌های روانی - اجتماعی و توسعه پایدار در تبریز، با اشاره به اینکه هیچ مکتبی به اندازه اسلام، به عزت و کرامت حقیقی زنان توجه نکرده است، افزود: زنان و دختران مسلمان باید به جایگاه والای خود آگاه بوده و برای رسیدن به موقعیت‌های رفیعی که شایسته آنهاست، تلاش کنند.

وی خاطرنشان کرد: زنان و دختران جامعه ما در پرتو تلاش و خودباوری و با وجود همه محدودیت‌ها، توانسته‌اند با عبور از مرزهای جغرافیایی و جنسیتی، توان خود را به رخ بکشند و امروز از بزرگ‌ترین ظرفیت‌های انسانی رشد و پیشرفت به شمار می‌روند.

اشراقی افزود: دختران موفق ما ثابت کردند که اراده و توانمندی آنها فراتر از همه عوامل محیطی، می‌تواند به رشد و پیشرفت خودشان، جامعه و بشریت منجر شود؛ دختران امروز به عنوان معماران جامعه فردا باید در کسوت انسان‌هایی توانمند، چهره‌ای مصمم، پویا و متفکر از خود به نمایش بگذارند.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری آذربایجان شرقی همچنین با اشاره به نام‌گذاری سالروز میلاد حضرت فاطمه معصومه (س) به نام روز دختر، گفت: امیدواریم این نام‌گذاری، منشأ ارزشمندی برای توجه، تفکر، تصمیم‌سازی و اقدامات پرخیر و پربرکت برای زنان و دختران جامعه اسلامی باشد.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز