به مناسبت دهه کرامت صورت گرفت؛

۱۵ پاکبان نمونه تبریز نشان آستان قدس رضوی را دریافت کردند

۱۳۹۶/۰۵/۰۹ - ۰۹:۳۱:۰۶
کد خبر: ۵۹۳۷۲۹
۱۵ پاکبان نمونه تبریز نشان آستان قدس رضوی را دریافت کردند
مدیرعامل سازمان پسماند شهرداری تبریز از اعطاء نشان آستان قدس رضوی به 15 پاکبان نمونه شهرداری تبریز خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی، علیرضا اصغری در حاشیه مراسم بزرگداشت پاکبانان شهرداری تبریز در هفته کرامت،گفت: این مراسم با حضور 500 پاکبان برتر در ارائه خدمات برای شهروندان برگزار شد.

وی با اشاره به حضور نمایندگان بارگاه ملکوتی ثامن الحجج علی بن موسی الرضا (ع) در این مراسم، افزود: در مراسم بزرگداشت این قشر زحمت کش با اعطاء نشان آستان قدس رضوی افتخار خادمی آن حضرت را پیدا کردند.

اصغری اظهار داشت: شهر تبریز به دلیل تلاش شبانه روزی پاکبانان شهرداری به زیباترین و پاکترین شهر ایران بدل شده است و جای دارد در تمامی مناسبت ها از این قشر زحمت کش تقدیر شوذ.

مدیر عامل سازمان پسماند شهرداری تبریز متذکر شد: کلانشهر تبریز با مدیریت شهری کارآمد توانسته است برای اولین بار عملیات تنظیف و خدمات شهری را به طور شبانه روزی اجرا کند، در حالیکه سایر شهر ها عملیات تنظیف شهری به طور شبانه روزی انجام نمی شود و در یک زمان مشخص شهروندان زباله های خود را جلوی درب منازل می گذارند.

علیرضا اصغری تصریح کرد: تکریم کرامت پاکبانان زحمت کش تبریز در فرصت های مختلف کمترین کاری است که در مقابل زحمات شبانه روزیشان می توان انجام داد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز