معاون استاندار آذربایجان شرقی عنوان کرد:

حمایت مدیریت استان از توسعه خدمات پروازی/ رعایت استانداردها، شرط حضور در فضای رقابتی است

۱۳۹۶/۰۵/۱۱ - ۱۴:۵۰:۲۶
کد خبر: ۵۹۵۰۴۱
حمایت مدیریت استان از توسعه خدمات پروازی/ رعایت استانداردها، شرط حضور در فضای رقابتی است
معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان شرقیبر ارتقای کیفیت خدمات پروازی و تلاش برای جلب رضایت‌مندی و اعتماد مسافران تأکید کرد و گفت: برند آتا را یک امتیاز و فرصت ویژه برای استان می‌دانیم و انتظار داریم که خدمات این شرکت در خور نام آذربایجان باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی، سعید شبستری  در دیدار با مدیران شرکت هواپیمایی آتا، با بیان اینکه مدیریت استان از توسعه خدمات پروازی توسط شرکت آتا حمایت می‌کند، افزود: آن‌چه در این میان اهمیت بسزایی دارد کیفیت خدمات است و اگر به این مسأله توجه نشود امکان حضور در فضای رقابتی وجود نخواهد داشت.

وی با اشاره به اهمیت آموزش نیروی انسانی در شرکت‌های هواپیمایی و مسافری، گفت: برخورد کارکنان و عوامل شرکت با مردم بسیار مهم است، چراکه گاهی یک برخورد نامناسب می‌تواند همه زحمات را زیر سؤال ببرد.

شبستری با تأکید بر رعایت استانداردهای خدمات پروازی و ارائه خدمات باکیفیت به مسافران، گفت: مردم در قبال خدماتی که دریافت می‌کنند هزینه کرده‌اند و انتظار بحق آنان این است که با احترام با آنها برخورد شود.

معاون استاندار آذربایجان شرقی با تأکید بر برنامه‌ریزی مناسب برای کاهش تأخیر و لغو پروازها، اظهار کرد: البته مردم بیشتر از اینکه از تأخیر یا لغو پروازها شاکی باشند از بلاتکلیفی، عدم اطلاع‌رسانی، برخوردهای نامناسب  و توجه نکردن به انتقادات، گلایه دارند و لازم است همه شرکت‌های هواپیمایی به‌خصوص شرکت آتا که متعلق به این استان است به خواسته‌های مردم توجه کافی داشته باشند.

وی همچنین با اشاره به رویداد تبریز 2018 و اهمیت حمل‌ونقل هوایی در تحقق اهداف این رویداد، گفت: امیدواریم شاهد یک کار ویژه از سوی شرکت آتا در این زمینه باشیم.

مدیرعامل شرکت هواپیمایی آتا هم در این دیدار گزارشی از اقدامات و برنامه‌های این شرکت ارائه کرد و گفت: شرکت آتا ظرفیت مناسبی برای استان آذربایجان شرقی است و بستر توسعه این شرکت نیز فراهم است و ما برای ارتقای جایگاه این شرکت عزم خود را جزم کرده‌ایم.

همایون قدیمی گفت: برنامه میان‌مدت این شرکت، بهره‌وری کامل امکانات موجود و برنامه بلندمدت آن، خرید هواپیماهای کوتاه‌برد برای اتصال فرودگاه‌های فرعی به فرودگاه‌های مرکزی کشور است که شرکت آتا اولین شرکتی است که این پروژه را اجرا می‌کند.

وی، آموزش نیروی انسانی را مهم‌ترین رویکرد شرکت هواپیمایی آتا اعلام کرد و گفت: توسعه شبکه پروازی، بهبود خدمات و نهادینه کردن کرامت مسافران از دیگر سیاست‌های این شرکت است و امیدواریم با حمایت مدیریت استان این شرکت به جایگاه واقعی خود دست یابد و مردم آذربایجان به وجود این شرکت افتخار کنند.

مدیرعامل شرکت هواپیمایی آتا همچنین از مردم ایران و آذربایجان به‌خاطر نابسامانی‌ها و تأخیرهای صورت‌گرفته در پروازهای این شرکت عذرخواهی کرد و قول مساعد داد که به‌زودی این مشکلات حل شده و نارضایتی‌های به‌وجودآمده جبران شود.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز