مدیر منطقه ویژه علم وفناوری ربع رشیدی:

پروژه توسعه نظام نوآوری قطعه سازی خودرو کاری علمی و تجربی است

۱۳۹۶/۰۵/۱۱ - ۱۷:۴۹:۱۷
کد خبر: ۵۹۵۰۹۲
مدیر منطقه ویژه علم وفناوری ربع رشیدی گفت: پروژه توسعه نظام نوآوری قطعه سازی خودرو یک پروژه صرف دانشگاهی نیست که تنها در مطالعات خلاصه شود هملانطور که یک کار مشاوره ای صرف نیز نیست بلکه کاری علمی و تجربی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی، علی جهانگیری در آیین افتتاح پروژه توسعه نظام نوآوری قطعه سازی خودرواظهار کرد: امیدواریم بتوانیم با اجرای موفق این پروژه نحوه فعالیت در این بخش را به حوزه های اقتصادی و مدیریتی استان سوق دهیم و کارشناسان ما از این تجربیات استفاده کنند.

وی، مدت اجرای این پروژه را یکسال عنوان کرد و گفت: امیدواریم بتوانیم در طول اجرای این پروژه به صورت هماهنگ و هم افزا افزایش تعاملات فناورانه بین المللی را بین دو کشور گسترش دهیم.

جهانگیری همچنین اشاره ای نیز به اهداف و برنامه های منطقه ویژه علم وفناوری ربع رشیدی داشت و گفت: این منطقه در صدد ایجاد نظام دانایی محور در شهر تبریز است تا بتوانیم با ایجاد ارزش افزوده دانش بینان به توسعه اقتصادی استان و کشور کمک کنیم.

گفتنی است  پروژه توسعه نظام نوآوری قطعه سازی خودرو با  هماهنگی شورای عالی علوم، تحقیقات و فناوری وهمکاری مشترک بین موسسه فناوری اتریش(AIT)، منطقه ویژه علم و فناوری ربع رشیدی و انجمن مدیریت تکنولوژی ایران در حوزه قطعه سازی خودرو استان آذربایجان شرقی اجرایی می شود.

 

نظر شما