مدیرعامل سازمان آرامستان های شهرداری تبریز:

فاز یک گلزار شهدای وادی رحمت تبریز با ۳ میلیارد تومان ساماندهی شد

۱۳۹۶/۰۵/۱۲ - ۱۰:۴۰:۲۶
کد خبر: ۵۹۵۲۷۵
فاز یک گلزار شهدای وادی رحمت تبریز با ۳ میلیارد تومان ساماندهی شد
مدیرعامل سازمان آرامستان های شهرداری تبریز از اتمام ساماندهی فاز یک گلزار شهدای وادی رحمت تبریز با صرف اعتبار 3 میلیارد تومان خبر داد و گفت: تحویل فاز یک گلزار شهدا به اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان همزمان با برگزاری مراسم اتمام آن صورت گرفت.

به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی، احد فلاحی در مراسم تکمیل و تحویل فاز یک ساماندهی گلزار شهدای وادی رحمت تبریز با حضور شهردار تبریز، خانواده های شهید هشت سال دفاع مقدس، شهدای ترور، شهدای مدافع حرم و جمعی از مسولان استانی افزود: این پروژه عمرانی با تاکید شهردار تبریز و همت شهرداری منطقه دو تبریز اجرا شد.

فلاحی با اشاره به تخصیص اعتباری بالغ بر 3 میلیارد تومان برای ساماندهی فاز یک ساماندهی گلزار شهدا افزود: اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان شرقی پس از ارائه طرح نهایی برای اجرای پروژه طراحی فضای داخل فاز یک اقدام خواهد شد.

وی اظهار داشت: تا دو ماه آینده عملیات ساماندهی فاز دو نیز با همت شهرداری منطقه 2 تبریز و سازمان آرامستان های شهرداری تبریز به اتمام خواهد رسید.

گفتنی است در این مراسم ضمن تجدید میثاق با شهدای شهدای ترور، شهدای هشت سال دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم از خانواده های ایشان تقدیر شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز