معاون فرهنگی واجتماعی شهرداری تبریز مطرح کرد :

ضرورت ترویج سبک زندگی اسلامی در جامعه

۱۳۹۶/۰۵/۲۵ - ۰۹:۳۴:۳۸
کد خبر: ۶۰۰۸۰۹
ضرورت ترویج سبک زندگی اسلامی در جامعه
معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری تبریز با اشاره به لزوم تلاش برای ترویج سبک زندگی اسلامی در جامعه افزود: باید تلاش کنیم تا فضای جامعه، اسلامی شود و تمام افرادی که در جامعه زندگی می‌کنند با سبک زندگی اهل‌بیت(ع) آشنا شوند. سبک زندگی اسلامی بسیار متنوع است و باید تمام ویژگی‌های سبک زندگی اسلامی برای مردم ترسیم شود.

به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی، حجت الاسلام احمد حمیدی اظهار کرد: مردم به هر میزان با قرآن مانوس شوند، مشکلات اجتماعی و فردی آنان رفع خواهد شد و به هر میزانی که از آیات قرآن فاصله بگیرند، مشکلات و موانع بیشتری به سراغشان خواهد آمد.

حجت الاسلام  حمیدی، اظهار کرد: مردم به هر میزان با قرآن مانوس شوند، مشکلات اجتماعی و فردی آنان رفع خواهد شد و به هر میزانی که از آیات قرآن فاصله بگیرند، مشکلات و موانع بیشتری به سراغشان خواهد آمد.

وی افزود: کسی که دین را انتخاب می‌کند درحقیقت یک سبک زندگی خاص را انتخاب کرده که دین مبین اسلام بهترین روش و سبک زندگی را ارائه داده است.

وی با استناد به آیات ۵۸- ۵۷ سوره یونس بیان کرد: در این آیات می‌خوانیم:  ای پیامبر به مردم بگو به فضل پروردگار و به رحمت بی پایان او و این کتاب بزرگ آسمانی که جامع همه نعمت‌ها است باید خشنود بشوند نه به ثروت اندوزی و پست و مقام دنیا و فزونی قوم و قبیله.  

حجت‌الاسلام حمیدی ادامه داد: برای رسیدن به یک سبک زندگی مطلوب قرآنی باید تلاش کنیم تا قرآن در زندگی مردم رواج پیدا کند و بین مردم و قرآن پیوندی ناگسستنی ایجاد شود تا شاهد باشیم که همنشینی با قرآن در خانواده‌ها نیز رواج پیدا کند.

معاون فرهنگی واجتماعی شهرداری تبریز یادآور شد: زندگی در اندیشه دینی، مزرعه آخرت و خاستگاه رسیدن به کمال اُخروی است.

حجت‌الاسلام حمیدی از آثار خواندن قرآن گفت و تاکید کرد: اگر ما به آثار خواندن قرآن توجه و قرآن را مانند دوستی در زندگی انتخاب کنیم، آیاتش را بخوانیم و در معانی آسمانی‌اش تفکر کنیم، پس از مدتی زندگی‌مان سرشار از نور، روشنایی، طراوت و زیبایی خواهد شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز