گزینه های نهایی شهرداری تبریز سوالات شورا را پاسخ دادند؛

کلید شهرداری تبریز به چه کسی می رسد؟

۱۳۹۶/۰۶/۰۱ - ۱۹:۲۹:۵۴
کد خبر: ۶۰۴۰۷۹
کلید شهرداری تبریز به چه کسی می رسد؟
انتخاب شهردار تبریز این روزها به مرحله حساس رسیده است و معرفی سه گزینه نهایی شهرداری تبریز از بین هشت گزینه مطرح شده بعد از حضور این افراد در جمع اعضای شورای شهر در روزهای آتی مطرح است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی طی هفته های گذشته طرح موضوع انتخاب شهردار تبریز با اجماع اعضای شورای شهر کلید خورد و بعد از صحبت های متفاوت اعضای شورای شهر با رسانه های جمعی هر یک از اعضای شورای شهر سه نفر برای تصدی این پست معرفی کردند و در نهایت  از بین 39نفر به 19 رسیدند و در نتیجه هشت نفر گزینه نهایی برای تصدی شورای شهر تبریز معرفی شدند تا برنامه های خود را ارائه کنند و گزینه های اصلی شهرداری تبریز، آقایان مصطفی مولوی، میر علی اصغر الموسوی، عبادالله فتح الهی، ایرج شهین باهر، مهدی سلیمان پور، علیرضا رحیمی، صادق نجفی و رحیم شهرتی فر به عنوان اصلی ترین گزینه های اصلی معرفی شدند.

این افراد طی روزهای دوشنبه و سه شنبه هفته جاری با حضور در جمع اعضای شورای شهر تبریز به معرفی اجمالی خود پرداختند و سوالات اعضا را پاسخ دادند اما در این بین رحیمی بعد حضور در این جلسه انصراف خود را اعلام کرد و شهرتی فر و نجفی نیز در جلسه معرفی خود حاضر نشدند.

نجفی که چهار سال گذشته بر مسند شهرداری تبریز تکیه کرده بود در اقدامی غیر منتظره طی ارائه مطلبی از شورا افکار عمومی را در ابهام قرار داد که آیا وی قصد انصراف از گزینه شهرداری تبریز دارد یا نه؟

اما امروز اعضای شورای شهر تبریز بعد از اولین جلسه رسمی ،سوگند و بعد از انتخاب هیئت رییسه در اقدامی سنجیده و حرفه ای اقدام به معرفی سرپرست شهرداری تبریز کردند تا در این بین با بررسی گزینه های شهرداری تبریز طبق بحث های صورت گرفته که پیش از این مطرح بود، این سه گزینه نهایی را از بین گزینه های اولیه معرفی کنند.

به نظر می رسد این اقدام دموکرات ترین حرکت ممکن برای انتخاب شهردار تبریز باشد که اعضای شورای شهر تبریز با درایت کامل این برنامه را در پیش گرفته اند و امید می رود این روند به انتخاب گزینه ای برتر برای شهرداری تبریز بینجامد.

طبق قوانین کشوری مهلت مقرر برای مدیریت شهری توسط سرپرست حداکثر سه ماه می باشد که با توجه هزینه های و اجتماعی و اقتصادی انتظار می رود اعضای شورای شهر تبریز در کمترین زمان ممکن کلید دار شهر تبریز را معرفی کنند.

 

 

 

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز