با حضور استاندار آذربایجان شرقی انجام شد؛

افتتاح ۷۸ پروژه و آغاز عملیات اجرایی ۱۱۵ پروژه گازرسانی به روستاهای استان

۱۳۹۶/۰۶/۰۹ - ۱۰:۱۹:۵۳
کد خبر: ۶۰۷۳۲۲
افتتاح ۷۸ پروژه و آغاز عملیات اجرایی ۱۱۵ پروژه گازرسانی به روستاهای استان
همزمان با هفته دولت، پروژه‌های گازرسانی به 78 روستای استان همزمان با حضور استاندار آذربایجان شرقی به بهره‌برداری رسید و عملیات اجرایی 115 پروژه گازرسانی روستایی آغاز شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی، مراسم افتتاح همزمان این پروژه‌ها در سالن همایش مرکز آموزش شرکت گاز استان به‌صورت ارتباط مستقیم تصویری با روستای حسن کنگرلو از توابع بخش گرمادوز شهرستان خداآفرین برگزار شد.

 

با بهره‌برداری از پروژه‌‌های گازرسانی به 78 روستای استان که بالغ بر 160 میلیارد ریال هزینه دربرداشته است، 2658 خانوار روستایی از نعمت گاز طبیعی برخوردار شدند.

 

همچنین عملیات اجرایی گازرسانی به 115 روستای استان با تحت پوشش قرار دادن 5824 خانوار با پیش‌بینی 350 میلیارد ریال اعتبار آغاز شد.

 

گفتنی است عملیات گازرسانی به ۷۵۰ روستای استان از مجموع ۱۷۷۴ روستای بهره‌مند از نعمت گاز در استان آذربایجان ‌شرقی در دولت یازدهم انجام شده و بیش از 770 میلیارد تومان اعتبار برای این پروژه‌ها صرف شده است.

 

در مراسم افتتاح و بهره‌برداری همزمان از طرح‌ها و پروژه‌های شرکت گاز استان آذربایجان شرقی، همچنین سیدرضا رهنمای توحیدی به‌عنوان مدیرعامل شرکت گاز استان معرفی و از خدمات و تلاش‌های ولی‌الله دینی که به سمت سرپرستی معاونت تجهیز و توسعه منابع انسانی شرکت ملی گاز ایران منصوب شده است، قدردانی شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز