دبیر شورای اطلاع رسانی اداره کل حفاظت محیط زیست در گفت و گو با برنا مطرح کرد:

نمونه برداری اولیه از ماهی های تلف شده سد خداآفرین انجام شده است/ تلف شدن سه هزار قطعه ماهی/ پیگیر دلایل این اتفاق هستیم

۱۳۹۶/۰۶/۰۹ - ۱۲:۰۱:۰۷
کد خبر: ۶۰۷۴۰۱
نمونه برداری اولیه از ماهی های تلف شده سد خداآفرین انجام شده است/ تلف شدن سه هزار  قطعه ماهی/ پیگیر دلایل این اتفاق هستیم
دبیر شورای اطلاع رسانی اداره کل حفاظت محیط زیست با اشاره به تلف شدن ماهی ها در پایین دست سد خداآفرین گفت: مسئولان مربوطه دراداره محیط زیست خداآفرین و دامپزشکی استان به محض اطلاع از این موضوع در محل حادثه حاضر شده و اقدام به نمونه برداری اولیه کرده اند.

داود قاسم زاده در گفت و گو با خبرنگار برنا در آذربایجان شرقی اظهار کرد: در حال حاضر مدیران استانی از اداره کل حفاظت محیط زیست، مسئولان قضایی و دیگر ادارات مربوطه در محل این اتفاق حضور دارند و بررسی ها در حال انجام است.

وی از تلف شدن سه هزار قطعه ماهی خبر داد و افزود: این اتفاق در پایین دست سد خداآفرین نرسیده به پل تاریخی خداآفرین  روی داده است.

وی از اهتمام ویژه این اداره کل برای پیگیری تلف شدن ماهی ها خبر داد و افزود: تا اعلام نتایج آزمایش های نمی توان به طور قطع در خصوص دلایل آن صحبت کرد از این رو صحبت هایی که در فضای مجازی مبنی بر ورود فاضلاب صنعتی مطرح می شود نیازمند بررسی بیشتراست و کارشناسان امر در این رابطه اظهار نظر نکرده اند و بدون شک بعد از جمع بندی های صورت گرفته دلایل این اتفاق از طریق رسانه ها به مردم اطلاع رسانی خواهد شد.

صبح امروز خبری  در فضای مجازی در خصوص تلف شدن ماهی های ارس در فضای مجازی مطرح شد که  در اخبار ادعا شده است که پساب صنعتی  ارمنستان عامل تلف شدن این ماهی ها است.

خبرنگار: اکبر بردباری

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز