کسب رتبه برتر در جشنواره شهید رجایی توسط اداره کل امور عشایر آذربایجان شرقی

۱۳۹۶/۰۶/۱۲ - ۰۹:۰۴:۲۱
کد خبر: ۶۰۸۴۱۵
کسب رتبه برتر در جشنواره شهید رجایی توسط اداره کل امور عشایر آذربایجان شرقی
اداره کل امور عشایر آذربایجان شرقی رتبه برتر جشنواره شهید رجایی را از آن خود کرد.

 به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی، درجشنواره شهید رجایی که در سالن همایش های اداره کل استاندارد با حضور استاندار، معاونین وی و مدیران دستگاههای اجرایی استان برگزار شد، اداره کل امور عشایر استان بعنوان دستگاه برتر در ارزیابی عملکرد شاخص های اختصاصی سال ۹۵ شناخته و معرفی شد

بر اساس نتایج ارزیابی صورت گرفته از عملکرد دستگاه‌های اجرایی استان  و بر اساس شاخص‌های  اختصاصی، این اداره کل با ارائه عملکرد قابل ‌قبول و مطلوب، در میان سایر دستگاه‌های اجرایی استان با کسب رتبه برتر، با اهداء لوح سپاس و تندیس جشنواره از طرف دکتر جبارزاده استاندار آذربایجان شرقی مورد تقدیر قرار گرفت.

در این لوح آمده است:

جناب آقای سیدمحمد حسن آل هاشم

مدیرکل امور عشایر استان

با سلام: نظام اداری کشور به عنوان بستر هدایت و تنظیم سایر نظام های فرآیند توسعه از نقش خطیر و برجسته ای برخوردار است . سنجش پویائی و بالندگی نظام اداری، به منظور بهبود مستمر آن در راستای تحقق اهداف، امری ضروری است و جشنواره شهید رجائی این فرصت را فراهم می نماید تا عملکرد دستگاه های اجرائی مورد ارزیابی قرار گیرد.

بر اساس الگوها و شاخص های عملیاتی مدیریتی ، اداره کل امور عشایر استان در مجموع "شاخص های اختصاصی در سال ۱۳۹۵" حائز رتبه برتر در جشنواره شهیدرجائی گردیده است.لازم میدانم از تلاشهای ارزنده جنابعالی و همکاران محترمتان در کسب این عنوان تشکر و قدردانی نمایم.

 

 

نظر شما