در آیین اختتامیه جشنواره شهید رجایی با حضور استاندار؛

۱۱ دستگاه‌ اجرایی برتر آذربایجان شرقی معرفی شدند

۱۳۹۶/۰۶/۱۲ - ۰۹:۳۲:۲۰
کد خبر: ۶۰۸۴۳۰
۱۱ دستگاه‌ اجرایی برتر آذربایجان شرقی معرفی شدند
11 دستگاه اجرایی برتر استان آذربایجان شرقی که در ارزیابی شاخص‌های عمومی و اختصاصی عملکرد در سال 1395 موفق به کسب بیشترین امتیاز شده بودند در آیین اختتامیه جشنواره شهید رجایی با حضور استاندار آذربایجان شرقی مورد تجلیل قرار گرفتند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی، در این مراسم بر اساس ارزیابی‌های به عمل آمده از عملکرد دستگاه‌های اجرایی استان در سال 1394، 11 دستگاه برتر از نظر شاخص‌های عمومی و اختصاصی معرفی و از مدیران و تیم‌های کاری آنها تجلیل شد.

بر اساس نتایج این جشنواره، ادارات کل امور اقتصادی و دارایی، بیمه سلامت، شرکت آب و فاضلاب شهری، آموزش و پرورش و بنیاد شهید و امور ایثارگران بر اساس جمع‌بندی شاخص‌های عمومی و اختصاصی حائز بیشترین امتیاز شدند.

همچنین در حوزه شاخص‌های اختصاصی عملکرد، ادارات کل امور عشایر و آموزش فنی و حرفه‌ای و ناظر گمرکات استان و در حوزه شاخص‌های عمومی، شرکت برق منطقه‌ای آذربایجان و ادارات کل امور مالیاتی و بهزیستی استان بیشترین امتیاز را کسب کردند.

در این مراسم همچنین از تیم‌های کاری چهار نفره دستگاه‌های برتر تجلیل شد.

گفتنی است 52 دستگاه اجرایی استان در جشنواره شهید رجایی حضور داشتند که عملکرد آنها در سال 1395، بر اساس 34 شاخص عمومی و 134 شاخص اختصاصی مورد ارزیابی قرار گرفت.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز