مدیر منطقه ویژه علم وفناوری ربع رشیدی خبر داد:

دومین نمایشگاه فروش محصولات و خدمات دانش بنیان در تبریز برگزار می شود

۱۳۹۶/۰۶/۲۷ - ۱۲:۰۹:۳۴
کد خبر: ۶۱۴۲۸۵
دومین نمایشگاه فروش محصولات و خدمات دانش بنیان در تبریز برگزار می شود
مدیر منطقه ویژه علم وفناوری ربع رشیدی از برگزاری دومین نمایشگاه فروش محصولات و خدمات دانش بنیان همزمان با پنجمین نمایشگاه وجشنواره نوآوری و فناوری ربع رشیدی(RINOTEX 2017) در تبریز خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی،  علی جهانگیری در گفت وگو با خبرنگاران اظهار کرد: متقاضیانی که سطح فناوری خود را تکامل یافته می دانند و علاقمند به فروش و یا توسعه فناوری خود می باشند می توانند در این نمایشگاه حضور یابند.

وی با اشاره به نحوه ثبت نام فناوران برای حضور در این نمایشگاه گفت: متقاضیان می توانند با مراجعه به آدرس  www.rinotex.ir نسبت به ثبت نام و  اعلام حضور اقدام کنند، ثبت نام در این بخش برای کلیه شرکت های دانش بنیان و فناوران امکان پذیر بوده و متقاضیان  باید از طریق سامانه نرم افزاری ثبت نام و حداقل اطلاعات مورد نیاز را تکمیل کنند.

جهانگیری، افزود: در کنار سالن های اصلی پنجمین نمایشگاه وجشنواره نوآوری و فناوری ربع رشیدی ،سالن مجزایی برای این بخش پیش بینی شده است که کلیه ثبت نام کنندگان ( پس از ارزیابی اولیه ) در آن ساماندهی شده و می توانند نسبت به فروش محصولات فناورانه خود اقدام کنند.

وی خاطرنشان کرد: در این بخش برنامه ریزی شده است که تورهای سرمایه گذاری، بازدید مسئولان و حضور نهادهای حمایت کننده به فروش محصولات کمک  کند.

مدیر منطقه ویژه علم وفناوری ربع رشیدی همچنین از انتخاب غرفه برتر در دومین نمایشگاه فروش محصولات و خدمات دانش بنیان خبر داد و افزود: به غرفه برتر در این نمایشگاه بر اساس آرای مردمی جایزه نقدی و لوح تقدیر تقدیم خواهد شد.

گفتنی است دومین نمایشگاه فروش محصولات و خدمات دانش بنیان  همزمان با پنجمین نمایشگاه نوآوری و فناوری ربع رشیدیRINOTEX، 20 تا 24 آبان ماه در محل نمایشگاه بین المللی تبریز برگزار می شود و علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند به آدرس www.rinotex.ir مراجعه کنند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز