سرپرست استانداری آذربایجان شرقی در دیدار با خانواده شهید پری زاده:

خدمت به خانواده شهدا وظیفه همه مسوولان است

۱۳۹۶/۰۶/۲۹ - ۱۴:۲۲:۵۵
کد خبر: ۶۱۵۴۰۴
خدمت به خانواده شهدا وظیفه همه مسوولان است
سرپرست استانداری آذربایجان شرقی با بیان اینکه صاحبان اصلی این انقلاب و نظام اسلامی خانواده شهدا هستند، گفت: خدمت به خانواده شهدا وظیفه همه مسوولان بوده و باید در این راه با تمام توان تلاش کنند.

به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی، سعید شبستری در دیدار با مادر شهید جمال پری‌زاد بابیان اینکه شهدا و خانواده شهدا سرمایه‌های اصلی نظام انقلاب اسلامی و انقلاب هستند، اظهار داشت: خدمت به خانواده شهدا وظیفه همه مسوولان بوده و باید در این راه با تمام توان تلاش کنند.

وی بابیان اینکه باید قدردان مادران شهدا باشیم همه آن‌ها نعمت‌هایی برای نظام هستند، گفت: امروز آسایش و امنیتی که در کشور شاهد هستیم مدیون ازجان‌گذشتگی‌ها و ایثارگری‌های شهدا و خانواده شهدا هستیم.

سرپرست استانداری آذربایجان شرقی تأکید کرد: صاحبان اصلی این انقلاب و نظام اسلامی خانواده شهدا هستند و ما بوی شهدا را از پدران و مادران عزیز شهدا استشمام می‌کنیم.

وی خاطرنشان کرد: هر آنچه آرامش و امنیت داریم از برکت خون پاک شهدا و دعای خیر مادران و پدران شهدا بوده و باید قدردان آن‌ها در هرلحظه باشیم.

در این دیدار مادر شهید پری زاد به بیان خاطراتی از فرزند شهید خود پرداخت. شهید جمال پری‌زاد سال 61 در محل دهلران به شهادت رسیده  است.

گفتنی است در این دیدار حسن استوار آذر مدیرکل امور اجتماعی و پروین اشراقی مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری نیز حضور داشتند.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز