حادثه

سه مصدوم بر اثر آتش سوزی یک واحد مسکونی در شهرک ارم تبریز

۱۳۹۶/۰۷/۰۱ - ۰۹:۰۶:۲۳
کد خبر: ۶۱۶۲۵۴
سه مصدوم بر اثر آتش سوزی یک واحد مسکونی در شهرک ارم تبریز
مدیر روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی تبریز گفت: آتش سوزی یک منزل مسکونی در شهرک ارم تبریز پس از تلاش سه ساعته آتش نشانان اطفاء شد که در این حادثه دو شهروند و یک آتش‌نشان مصدوم شدند.
به گزارش  خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی، حسن مطلبی در گفت‌وگو با خبرنگاران با اعلام این خبر اظهار کرد: حوالی ساعت 19:12 دقیقه روز گذشته اعلام حریقی در ساختمانی سه طبقه واقع در شهرک ارم به سامانه 125 گزارش شد که بر اساس این گزارش ستاد فرماندهی سازمان گروه حریق ایستگاه شماره 15  به محل حادثه اعزام شدند.
 
وی گفت: آتش‌نشانان به محض حضور در صحنه، شاهد شعله‌های مهیب به همراه دود غلیط در محل ساختمان شدند که به دلیل شدت حریق گروه دیگری از آتش نشانان جهت یاری رساندن به محل حادثه اعزام شدند.
 
وی تصریح کرد: آتش‌نشانان به دلیل گستردگی حریق و وجود دود غلیظ در محل، با استفاده از دستگاه‌های تنفسی و با رعایت تمام جوانب ایمنی به داخل ساختمان نفوذ کرده و مشاهده می‌کنند حریق در قسمت حیاط منزل مسکونی که به صورت سرپوشیده و به عنوان انباری مورد استفاده قرار گرفته بود رخ داده است.
 
مدیر روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی تبریز افزود: در این آتش سوزی مقادیر زیادی چوب و ام دی اف و .... دچار حریق و خسارت شده بود که توسط آتش نشانان و با تلاش بیش از سه ساعت پایان یافت.
 
مطلبی خاطرنشان کرد: به دلیل متصاعد شدن دود غلیط در محل، دو نفر خانم از سکنه طبقه بالای محل حریق دچار دودزدگی شده بودند که با تلاش آتش‌نشان رها سازی شده و جهت مداوا در اختیار عوامل اورژانس قرار گرفتند.
 
همچنین در این حادثه، کریم‌پور فرمانده حریق به دلیل شدت فعالیت و سقوط  ناگهانی پنجره آلومنیومی به روی وی  از ناحیه دست و اعضای بدن دچار جراحت شده است.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز