رییس دانشگاه آزاد اسلامی ارومیه در بازدید از عینالی عنوان شد:

طرح جنگل کاری عینالی تجربه ای موفق و آینده نگرانه برای اقلیم های مشابه

۱۳۹۶/۰۷/۱۰ - ۰۸:۵۸:۱۵
کد خبر: ۶۱۹۴۸۹
طرح جنگل کاری عینالی تجربه ای موفق و آینده نگرانه برای اقلیم های مشابه
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی ارومیه در بازدید از عینالی اجرای طرج جنگل کاری در عینالی را تجربه ای موفق و آینده نگرانه برای اقلیم های مشابه دانست.

به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی، عزیز جوانپور در بازدید از تفرجگاه عینالی با بینظیر خواندن طرح های در دست اجرای تفرجگاه عینالی در کشور و اقدامات اخیر انجام یافته از تلاش مدیریت و کارکنان سازمان توسعه و عمران عون بن علی و پارک طبیعت شهرداری تبریز قدردانی نمود.

عزیز جوانپور اقدامات اخیر در عینالی را خارق العاده خواند و گفت: توسعه 200 هکتاری جنگلکاری در عینالی همچنین اجرای پروژه های مهمی همچون احداث دریاچه و مخازن ذخیره آب در ارتفاعات، سنگ فرش جاده اصلی، احداث پارک پیوند و سایر پروژه های خدماتی ، رفاهی در سه سال اخیر قابل تحسین و نشان از مدیریت جهادی و آینده نگرانه برای تبریز دارد.

وی با بینظیر خواندن طرح جنگلکاری و تفرجگاهی عینالی در کشور بیان نمود: در شهرهای دیگر کشور که از شرایط اقلیم مشابهی برخوردارند می بایست از تجارب ارزشمند و چندین ساله سازمان توسعه و عمران عون بن علی و پارک طبیعت شهرداری تبریز دراجرای پروژه های عمرانی و توسعه فضای سبز برای ایجاد تفرجگاه های کوهستانی و ایجاد منطقه گردشگری به این زیبایی استفاده کرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز