مدیر منطقه ویژه علم وفناوری ربع رشیدی :

مراکز رشد بازوان توانمند منطقه ویژه ربع رشیدی در برگزاری نمایشگاه RINOTEX خواهند بود

۱۳۹۶/۰۷/۱۰ - ۱۴:۱۷:۴۵
کد خبر: ۶۱۹۷۵۲
مدیر منطقه ویژه علم وفناوری ربع رشیدی با اشاره به استفاده از توان مراکز رشد در برگزاری پنجمین نمایشگاه و جشنواره نوآوری و فناوری ربع رشیدی(RINOTEX 2017) گفت: مراکز رشد بازوان توانمند منطقه ویژه ربع رشیدی در اجرای نمایشگاه RINOTEX خواهند بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی،  علی جهانگیری در جمع روسای مراکز رشد استان اظهار کرد: بدون شک مراکز رشد ارتباط  نزدیک تری با فناوران دارند از این رو انتظار می رود در معرفی این رویداد فناورانه این مراکز در کنار ما باشند.

وی از ارائه تسهیلات ویژه به ثبت نام های گروهی توسط مراکز رشد نیز اشاره کرد و گفت: خوشبختانه این نمایشگاه در سطح ملی جا افتاده شده است و ما تلاش می کنیم تا در بخش های تخصصی نیز معرفی جامعی از این رویداد داشته باشیم.

جهانگیری، با تاکید بر ضرورت احصای نکات قوت و ضعف این نمایشگاه خاطرنشان کرد: در نمایشگاه چهارم با اجرای طرح پژوهشی توسط جهاد دانشگاهی استان سعی کردیم تا بخشی از نکات قوت و ضعف نمایشگاه را احصا کنیم  وبدون شک با ایده آل ها فاصله بسیاری داریم و برای رفع تمام نواقصات باید همه دست به دست هم دهیم .

وی با اشاره به اهداف تعریف شده در خصوص مراکز رشد در برنامه سند تدبیر و توسعه استان اظهار کرد: متاسفانه آنگونه که باید و شاید نتوانسته ایم به این اهداف دست یابیم اما تعریف مراکز نوآوری در برخی از شهرستان ها خود قدم مهمی در توسعه فعالیت های فناورانه در شهرستان ها است.

مدیر منطقه ویژه علم وفناوری ربع رشیدی، با اشاره به حضور سرمایه گذاران و صنعتگران در این نمایشگاه گفت: علاوه بر اینکه صنایع مختلف می توانند در این نمایشگاه نیازهای فناوری خود را معرفی کنند تورهای مختلف صنعتی نیز از استانهای مختلف کشور در این نمایشگاه حضور خواهند یافت.

جهانگیری، توجه همزمان به بخش عرضه و تقاضا را در این نمایشگاه مهم دانست و افزود: ما تلاش داریم تا با کنار هم قرار دادن بخش عرضه و تقاضا در این نمایشگاه و با تاکید بر تخصص گرایی در تعریف زون های تخصصی با دعوت از متقاضیان بزرگ فناوری در کشور به توسعه کسب و کارهای فناورانه کمک کنیم.

گفتنی است پنجمین نمایشگاه نوآوری و فناوری ربع رشیدی ، 20 تا 24 آبان ماه در محل نمایشگاه بین المللی تبریز برگزار می شود و علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند به آدرس  www.rinotex.ir   مراجعه کنند.

 

نظر شما