مدیرعامل سازمان پارکها و فضای سبز شهرداری تبریز خبر داد

آغاز کاشت پاییزه درخت در مناطق مختلف تبریز

۱۳۹۶/۰۷/۲۴ - ۱۲:۴۷:۴۷
کد خبر: ۶۲۵۳۶۸
آغاز کاشت پاییزه درخت در مناطق مختلف تبریز
مدیرعامل سازمان پارکها و فضای سبز شهرداری تبریز از آغاز کاشت پاییزه درخت در نقاط مختلف سطح شهر خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی، محمدحسین حسن زاده با اعلام این خبر اظهار داشت: عملیات نهالکاری پاییزه تا آغاز موسم سرما و کاهش دمای هوا تداوم می یابد.

حسن زاده ادامه داد: در سال‌های اخیر، برنامه‌های توسعه فضای سبز، با در نظر داشتن گونه‌های سازگار با اقلیم شهر تبریز مورد توجه قرار گرفته است؛ در این صورت می‌توان فضای سبز و مفرح را علاوه‌بر فصل‌های بهار و تابستان، در دوره ای از فصل پاییز نیز ایجاد کرد.

وی تاکید کرد: تامین گونه‌های گیاهی سازگار و مقاوم، راهکار اصلی سازمان پارکها و فضای سبز شهرداری تبریز در برنامه‌های توسعه فضای‌سبز است که از حیث صرفه‌جویی در هزینه‌ها و افزایش دوره‌ رشد و شکوفایی، قطعاً نتیجه‌بخش خواهد بود.

حسن زاده با تاکید بر اهداف کاشت پاییزه در تبریز ، اظهار داشت: این اقدام با هدف واکاری درختان در مسیرها و خیابان های اصلی شهر و همچنین توسعه قضای سبز در نقاط برون شهری تبریز انجام می شود.

مدیرعامل سازمان پارکها و فضای سبز شهرداری تبریز یادآور شد: توسعه فضای سبز همکاری جمعی می طلبد و مشارکت شهروندان برای تحقق تبریزی سرسبز و آباد اجتناب ناپذیر است و شهرداری تبریز گامهای نخست را در این حوزه برداشته است .

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز