هدیه "قهرمانان کوچک" در روز دانش آموز

۱۳۹۶/۰۸/۱۳ - ۱۰:۰۵:۳۲
کد خبر: ۶۳۲۷۲۳
هدیه قهرمانان کوچک در روز دانش آموز
فیلم قهرمانان کوچک به مناسبت روز دانش آموز نیم بها می شود.

به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی، سینما ۲۹ بهمن هدیه سینمایی خود را با ارائه بلیط نیم بها به مناسبت ۱۳ آبان و تسخیر لانه جاسوسی به دانش آموزان تبریزی می دهد.

دانش آموزان در هر مقطع تحصیلی می توانند در سانس عمومی سینما ۲۹ بهمن ساعت ۱۷:۳۰ به همراه خانواده خود به صورت نیم بها به دیدن این فیلم بنشینند.

همچنین سینما انقلاب و ۲۹ بهمن به مدارس تبریز تخفیف ۶۰ درصدی برای نشستن به تماشای فیلم قهرمانان کوچک داده و دانش آموزان به همراه دوستان و اولیای مدرسه خود می توانند در طول هفته در سانس ویژه از دیدن فیلمی شاد از دنیای کودکانه لذت ببرند.

گفتنی است؛ فیلم قهرمانان کوچک در سالهایی که تولید فیلم در حوزه کودک و نوجوان رو به کاهش و فراموشی بود ساخته شده و علی رغم اینکه نسبت به دیگر فیلم ها سالن محدودی در سینماهای کشور در اختیار دارد اما توانسته مقبولیت بسیار خوبی را در میان تماشاگران بدست اورد.

قهرمانان کوچک فیلمی شاد برای سنین ۵ تا ۹۵ ساله بوده و داستان چهار کودک و نوجوان را به تصویر می کشد که پدرشان کارگران یک کارخانه لوازم التحریر در شرف تعطیلی بوده و این کودکان برای جلوگیری از بی کاری پدرانشان دست به گیر انداختن قاچاقچیان می زنند.

خانواده و اولیای مدرسه های تبریز که می خواهند هدیه ای شاد به دانش آموزان بدهند می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره ۳۵۵۵۷۲۵۰ تماس حاصل کنند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز