با شرکت ۱۷۵۰ طرح فناورانه؛

پنجمین نمایشگاه نوآوری وفناوری ربع رشیدی RINOTEX۲۰۱۷ افتتاح شد

۱۳۹۶/۰۸/۲۱ - ۱۲:۵۶:۲۲
کد خبر: ۶۳۶۰۳۷
با شرکت 1750 طرح فناورانه پنجمین نمایش نوآوری وفناوری ربع رشیدی RINOTEX2017 در محل نمایشگاه بین المللی تبریز افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی، این نمایشگاه با حضور مسئولان ارشد کشوری و استانی مورد افتتاح قرار گرفت.

مدیر منطقه ویژه علم وفناوری ربع رشیدی در حاشیه آیین افتتاحیه این نمایشگاه گفت:  این نمایشگاه با هدف تجاری سازی فناوری، بسترسازی برای تکمیل چرخه‌ی علم تا فناوری و فناوری تا کسب‌و‌کار ، شناسایی و معرفی نوآوری‌ها و اختراعات فناورانه و طرح‌ها و ایده‌‌های دانش محور، معرفی توانمندی‌های پژوهشی و فناوری و بسترسازی برای کاربردی کردن آنها ، ایجاد ارتباط بین دانشگاهیان و فناوران با بخش‌های مختلف اقتصادی و اجرایی  ، گسترش همکاری‌های فناورانه منطقه‌ای، ملی و بین المللی و ...  برپا شده است.

جهانگیری با اشاره به اینکه  حضور عموم مردم در این مراسم و بازدید از نمایشگاه آزاد است گفت: از تمامی فعالان عرصه فناوری ، دانشگاهیان، صنعتگران و سرمایه گذاران دعوت می کنیم تا ضمن حضور در مراسم افتتاحیه از نمایشگاه ربع رشیدی نیز بازدید به عمل آورند .

وی ادامه داد: پنجمین نمایشگاه نوآوری  و فناوری ربع رشیدی RINOTEX2017 از 20 تا 24 آبان ماه از ساعت 14 تا 21  در محل نمایشگاه بین المللی تبریز برای بازدید علاقمندان دایر است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز