مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان شرقی :

حمایت کانون از کودکان و نوجوانان دارای فعالیت‌های نوآورانه و خلاق

۱۳۹۶/۰۸/۲۳ - ۰۸:۳۶:۲۹
کد خبر: ۶۳۷۰۰۸
مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان شرقی گفت: کانون به دنبال حمایت از کودکان و نوجوانانی است که از طریق پورتال سازمان فعالیت‌های نوآورانه و خلاق خود را به اشتراک می‌گذارند.

به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی، هادی یوسف‌زاده در حاشیه بازدید از پنجمین نمایشگاه نوآوری و فناوری ربع رشیدی با بیان این‌که کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در حوزه‌ی کودک و نوجوان به دنبال فناوری های روز دنیاست، اظهار کرد: ما در بخش فضای مجازی و بازی‌های یارانه‌ا‌ی و اسباب بازی همواره به سمت نوآوری و فناوری سوق یافته‌ایم و اگر دانش آموز یا پژوهشگری در حوزه ی کودک و نوجوان طرحی ارائه دهد، کانون  پرورش فکری کودکان و نواجوانان آماده حمایت برای انبوه سازی و تجاری سازی محصولات برپایه فناوری  در حوزه ی کودک و نوجوان است.

 

یوسف‌زاده با تاکید بر این‌که جهت ارتقای فعالیت های فرهنگی، فناوری و نوآوری باید به حوزه‌ی کودک و نوجوان نیز توجه ویژه‌ای داشته باشیم، افزود: ریشه ی هر نوع فعالیت انسان، سنین کودکی افراد است، چرا که این کودکان آینده سازان کشور هستند و برای داشتن کشوری پیشرفته بهتر است از سنین پایین به فرآیند رشدی کودکان توجه کنیم.

           

وی با اشاره به اینکه سازمان جهاد دانشگاهی استان همواره متولی برنامه های علمی در جامعه بوده، گفت: سازمان جهاد دانشگاهی امسال نیز در نمایشگاه نوآوری و فناوری به زون فرهنگی ورود پبدا کرده که این اقدام قابل تقدیر است و معتقدم با همکاری سایر نهاد ها نیز می توانیم گام های موثری در این زمینه برداریم.

گفتنی است، "پنجمین نمایشگاه نوآوری و فناوری ربع‌رشیدی" از ۲۰ لغایت ۲۴ آبان‌ماه سال‌جاری در نمایشگاه بین‌المللی تبریز برپا است و در جریان برگزاری این نمایشگاه 28 رویداد فناورانه برگزار می شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز