معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان شرقی:

افزایش مشارکت‌های مردمی در بهزیستی، حاکی از اعتماد مردم نسبت به دولت است

۱۳۹۶/۰۸/۲۴ - ۱۱:۱۶:۵۶
کد خبر: ۶۳۷۶۶۹
افزایش مشارکت‌های مردمی در بهزیستی، حاکی از اعتماد مردم نسبت به دولت است
معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان شرقی با اشاره به افزایش پنج برابری مشارکت های مردمی با اداره کل بهزیستی استان در دولت یازدهم، گفت: این امر حاکی از افزایش اعتماد مردمی نسبت به دولت است.

به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی ، رحیم شهرتی فر در دیدار مدیرکل و معاونان بهزیستی استان، تأکید کرد: سیاست های لازم برای افزایش هرچه بیشتر مشارکت مردمی و به ویژه استفاده از توان خیرین باید بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد.

 

وی گفت: اکثریت جامعه هدف اداره کل بهزیستی را افراد نیازمند و معلول تشکیل می دهند و کمک و حمایت از این اقشار یکی از مهم ترین اقدامات انسانی است که در اداره کل بهزیستی استان مشهود است.

 

وی با اشاره به برخی آمار مقایسه ای در این حوزه ابراز کرد: در حوزه بهزیستی و برخی شاخصه های اجتماعی، هنوز با کشورهای توسعه یافته فاصله داریم و ضرورت دارد در این حوزه بیش از پیش متناسب با استانداردهای جهانی پیش رفت.

 

شهرتی‌فر همچنین در بخش دیگری از سخنان خود ابراز کرد: به جرات می توان گفت در مقایسه با دولت های پیش از دولت یازدهم، اقدامات ارزنده بسیار خوبی در سازمان بهزیستی و به تبع آن در اداره کل بهزیستی استان انجام شده است.

 

وی اظهار کرد: امیدوارم  با توجه بیش از پیش به مراقبت های قبل از ازدواج، روز به روز شاهد کاهش تولد کودکان معلول در جامعه باشیم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز