دبیر اجرایی جشنواره ترنم آسمانی خبرداد

افزایش ۶۰ درصدی آثار جشنواره ترنم آسمانی نسبت به دوره قبل

۱۳۹۶/۰۸/۲۹ - ۱۳:۲۶:۴۹
کد خبر: ۶۳۹۲۹۴
افزایش ۶۰ درصدی آثار جشنواره ترنم آسمانی نسبت به دوره قبل
دبیراجرایی دومین جشنواره سراسری آواها و نغمات دینی آیات « ترنم آسمانی» از رشد 60 درصدی در تعداد آثار رسیده به جشنواره نسبت به دوره قبل خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی، سید محمد حسین بلاغی مبین با بیان اینکه در مجموع تعداد 284 اثر در بخش های مختلف جشنواره دریافت شده و شاهد رشد خوبی در این زمینه بوده ایم، اظهار کرد: تعداد آثار دریافتی در بخش اجرای زنده  77 اثر، در بخش تولیدات استودیویی 168 اثر و در بخش ویژه با عنوان شهدای مدافع حرم 39 اثرارسال شده است.

مدیر موسسه فرهنگی قرآن وعترت طارق خاطرنشان کرد: از لحاظ کیفی ، این دوره از جشنواره  رشد بی نظیری داشته و آثار فاخر زیادی در حوزه آواها و نغمات دینی به دبیرخانه جشنواره رسیده است.

وی در پایان افزود: با داوری آثاررسیده به جشنواره توسط داوران مطرح بین المللی، رتبه های برتر طی ویژه برنامه اختتامیه جشنواره با حضور مسئولان  کشوری و استانی معرفی و مورد تقدیر قرار می گیرند.

لازم به ذکر است؛ دومین جشنواره سراسری آواها و نغمات دینی آیات « ترنم آسمانی » با مشارکت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی و موسسه فرهنگی قرآن و عترت طارق تبریز در حال برگزاریست و با اجرای برنامه نهایی و اختتامیه در اواسط آذرماه آتی به کار خود پایان خواهد داد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز