با ارسال پیامی به رئیس هلال احمرصورت گرفت ؛

تجلیل امام جمعه شهر ازگله ازامدادرسانی های نیروهای هلال احمر آذربایجان شرقی

۱۳۹۶/۰۹/۰۹ - ۱۰:۴۰:۱۳
کد خبر: ۶۴۳۳۲۴
تجلیل امام جمعه شهر ازگله ازامدادرسانی های نیروهای هلال احمر آذربایجان شرقی
امام جمعه شهر زلزله زده ازگله از امدادرسانی های نیروهای جمعیت هلال احمر آذربایجان شرقی به زلزله زدگان شهر مرزی ازگله تجلیل نمود.

به گزارش خبرگزاری برنا در  آذربایجان شرقی ، ماموستا ملا محمد براتی امام جمعه شهر مرزی ازگله با ارسال پیامی به رئیس جمعیت هلال احمر از تلاشها و خدمات و امدادرسانی های نیروهای جمعیت هلال احمر استان آذربایجان شرقی مستقر در ستاد امدادرسانی ازگله کرمانشاه تجلیل بعمل آورد .

دربخشی از این پیام آمده است :

بدینوسیله از زحمات اعضای ستاد جمعیت هلال احمر استان آذربایجان شرقی مستقر در شهر و بخش ازگله  که از روزهای اول این حادثه دلخراش با حضور خود به کمک مردم زلزله زده این دیار شتافتند و با تلاش و فداکاری مجدانه به انجام خدمات بشر دوستانه و عام المنفعه پرداختند صمیمانه تشکر و قدردانی می نمایم .

امیدوارم در پناه خداوند متعال و با تبعیت از رهنمودهای معمار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره ) و نصب العین قرار دادن منویات مقام معظم رهبری ( مد ظله العالی ) در خدمت  اسلام و مسلمین همواره موفق و موید باشید.

گفتنی است؛ مسئولیت  ستاد امدادرسانی ازگله کرمانشاه  را سعید کنعانی مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان آذربایجان شرقی بر عهده داشته و از بدو وقوع زلزله بهمراه نجاتگران اعزامی از آذربایجان شرقی در امر  امدادرسانی وتوزیع و برپایی چادر و پخش مایحتاج زلزله زدگان و سبدهای غذایی تا به امروز فعالیت داشته اند .

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز