تقدیر جشنواره سپیدار محیط زیست از موسسه تسکین

۱۳۹۶/۰۹/۲۲ - ۰۷:۵۱:۲۸
کد خبر: ۶۴۸۷۷۳
تقدیر جشنواره سپیدار محیط زیست از موسسه تسکین
موسسه تسکین به پاس فعالیت های گسترده فرهنگی و آموزشی که در حوزه زیست محیطی و حفاظت از آن انجام داده در سومین جشنواره سپیدار مورد تقدیر قرار گرفت.

به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی، موسسه حمایت از کودکان مبتلا به سرطان تبریز (تسکین) فعالیت های فرهنگی و آموزشی را یکی از مهمترین اولویت های کاری خود قرار داده و در این راستا اقدام به برگزاری جلسات کتاب خوانی، نقاشی و آموزش در راستای آشنایی با محیط زیست و حفاظت از آن به کودکان بستری در بیمارستان کودکان تبریز کرده است.

کودکان مبتلا به سرطان بیمارستان کودکان از کتاب ها و داستانهای زیست محیطی که مربی انجمن تسکین برای آنها خوانده بود، نقاشی کشیده و تجسمات فکری و ذهنی خود را تصویر کرده و در سومین جشنواره سپیدار شرکت دادند تا با دو هزار و ۱۹۰ اثر در بخش کودک و نوجوان به رقابت بنشینند.

جایزه جشنواره سپیدار با هدف جلب توجه پدیدآورندگان آثار کودکان و نوجوانان در راستای همکاری برای حفظ محیط زیست به طور سالانه برگزار می‌شود که سومین دوره این فستیوال از مسئولان و مربی موسسه تسکین به پاس فعالیت های زیست محیطی و آموزش موثر به کودکان در این حوزه تقدیر کرده و به کودکان تحت پوشش تسکین جوایزی اهدا کرد.

موسسه تسکین با توجه به اینکه زمین آلوده در شیوع انواع بیماری موثر است، حفاظت از محیط زیست، آموزش و فرهنگسازی در این راستا را یکی از مهمترین اهداف خود در حمایت از کودکان این سرزمین قرار داده است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز