فرمانده انتظامی شهرستان بناب خبر داد:

کشف بیش از ۴ کیلو گرم مواد مخدر در بناب

۱۳۹۶/۰۹/۲۲ - ۱۱:۳۱:۵۹
کد خبر: ۶۴۸۹۱۷
کشف بیش از ۴ کیلو گرم مواد مخدر در بناب
فرمانده انتظامی شهرستان بناب از کشف 4 کیلو و 290گرم مواد مخدر از نوع تریاک و دستگیری2 نفر توزیع کننده خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی، سرهنگ "رمضان الهوردیان " در تشریح این خبر گفت: در پی کسب خبری مبنی بر اینکه 2 نفر در زمینه تهیه و توزیع مواد مخدر فعالیت می کنند ،شناسایی و دستگیری آنان در دستور کار ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر قرار گرفت.

وی در ادامه افزود:ماموران با انجام اقدامات تخصصی و فنی، متهمان را شنایی و آنها را در یکی از خیابان های بناب دستگیر و در بازرسی از خودروی آنان مقدار 4 کیلو و 290گرم مواد مخدر از نوع تریاک و یک عدد ترازوی دیجیتالی و 37 گرم شیره تریاک کشف کردند.

سرهنگ "الهوردیان" با بیان اینکه 2 نفر قاچاقچی در این زمینه دستگیر شد،تصریح کرد: متهمان دستگیر شده پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند.

فرمانده انتظامی بناب در پایان ضمن تقدیر و تشکر از همکاری و تعاملمردم با پلیس در مبارزه با قاچاقچیان و توزیع کنندگان مواد مخدر اظهار داشت: از شهروندان انتظار داریم تا در راستای همکاری با پلیس و پیشگیری از اعتیاد جوانان و همچنین حفظ سلامت اجتماعی جامعه ، در صورت مشاهده یا اطلاع از هرگونه موارد مشکوک ، مراتب را بلافاصله از طریق سامانه ارتباطی 110 به پلیس اطلاع دهند.

 

 

نظر شما
پرونده ویژه