استاندار آذربایجان شرقی:

جوامع کارگری نسبت به اعتیاد حساس باشند

۱۳۹۶/۰۹/۲۷ - ۰۸:۴۸:۴۹
کد خبر: ۶۵۰۷۸۶
جوامع کارگری نسبت به اعتیاد حساس باشند
استاندار آذربایجان شرقی، با تاکید بر اینکه باید جوامع کارگری و کارفرمایی نسبت به موضوع اعتیاد حساس شوند، افزود: اگر به دنبال گسترش واحدهای تولیدی و افزایش اشتغال جوانان هستیم باید به موضوع اعتیاد بیش از پیش توجه شود.

به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی، مجید خدابخش با اشاره به اینکه بر مبنای مطالعات گذشته، بیکاری یکی از علل عمده گرایش به اعتیاد است، گفت: اکنون شاهد این هستیم که افرادی با داشتن شغل نیز به سمت اعتیاد سوق پیدا می کنند.

وی ادامه داد: در موضوع مواد مخدر باید به بحث های فرهنگی و پیشگیری بیش از پیش توجه شود و ضروری است از ابزاری که در اختیار داریم بهره مند شویم.

خدابخش افزود: باید به موضوع مبارزه با اعتیاد و مواد مخدر به صورت جامع نگریسته شود زیرا اگر ریشه ها را به خوبی تشخیص ندهیم با مشکل مواجه خواهیم شد.

وی اظهارکرد: معتادان افراد بیماری هستند که باید درمان شوند و نباید رفتاری مشابه با یک مجرم با این افراد شود.

استاندار آذربایجان شرقی تاکید کرد: این بیماری قابل مدیریت است و می توان با ارائه آموزش های لازم از جمله مهارت های زندگی و آموزش برخورد با مشکلات اجتماعی با آن مقابله کرد.

وی افزود:  اعتیاد بلای خانمان سوزی است که در سال های اخیر بسیاری از خانواده ها را درگیر خود کرده و افراد زیادی به دلیل آن، کار، زندگی و خانواده خود را از دست داده اند اما مبارزه با اعتیاد با روی کار آمدن دولت تدبیر و امید مورد توجه جدی دولتمردان قرار گرفته است و در این راستا با اقداماتی که در آذربایجان شرقی انجام گرفت این استان عنوان استان بدون معتاد متجاهر را به خود اختصاص داد.

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز