"رج به رج تا شب یلدا" به مهر نشست

۱۳۹۶/۰۹/۲۷ - ۱۳:۲۴:۳۷
کد خبر: ۶۵۱۰۳۰
رج به رج تا شب یلدا به مهر نشست
طرح "رج به رج تا شب یلدا" توسط انجمن تسکین آغاز شد و با استقبال بی نظیر همشهریان تبریزی و دیگر نقاط کشور به مهر نشست.

 مدیرعامل انجمن حمایت از کودکان مبتلا به سرطان تبریز (تسکین) گفت: تسکین طرح " رج به رج تا شب یلدا" را در نخستین روزهای آذرماه آغاز کرد و طی آن در نظر دارد تا شب یلدا را برای کودکان مبتلا به سرطان  با کلاه های رنگی به جشن بنشیند.

جواد میلانی در تشریح این مهم اظهار داشت: در همین مدت کوتاه انجمن تسکین شاهد استقبال بی نظیر شهروندان تبریزی بود که همراهی همیشگی خود را با ارسال کلاه های رنگی یادآور شدند.

به گفته وی؛ طرح "رج به رج تا شب یلدا" ظرف مدت کمتر از 20 روز در حدود 600 کلاه بافتنی رنگی برای کودکان مبتلا به سرطان تبریز از شهرهای مختلف بندرکیا شهر، تهران، شهرهای مختلف از استان گیلان و مازندران و شهر تبریز و حومه دریافت کرده است.

گفتنی است؛ تسکین طی فراخوانی در روزهای نخستین آذر ماه اعلام کرد: موسسه تسکین با اعتمادی راسخ به حمایت همیشگی شهروندان کهن شهر تبریز تصمیم دارد کلاه هایی که "رج به رج" آن با دعای سلامتی، عشق و محبت مردمان سرزمینش بافته شده را به کودکان مبتلا به سرطان در شب یلدا هدیه دهد و از مادربزرگ ها، عزیزان مهربان و همراهان همیشگی خود دعوت به همراهی تسکین در این مسیر کرد.

کلاه های بافتنی برای رده سنی نوزاد تا نوجوان بوده و علاقمندانی که برای شرکت در این طرح تمایل به بافت رج به رج کلاه های بافتنی را دارند لطافت کاموا و بلندی مناسب کلاه برای پوشاندن گوش فرزندان عزیزمان را مورد توجه قرار دهند.

همراهان و علاقمندان برای شرکت در این طرح می توانند کلاه های بافته شده خود را به ادرس خیابان شریعتی جنوبی، خیابان والمان، رو به روی مجتمع پزشکی رضا، ساختمان ارکا 51، طبقه سوم، دفتر انجمن تسکین تحویل دهند.

ساعت تحویل همه روزه ساعت 9 الی 14 به جز پنج شنبه و روزهای تعطیل بوده و برای هماهنگی بیشتر شماره 35538219 آماده پاسخگویی به شهروندان عزیز است.

 

نظر شما
پرونده ویژه