انتخاب استان آذربایجان شرقی به عنوان استان برتر در جشنواره ملی پژوهش

۱۳۹۶/۰۹/۲۷ - ۱۷:۲۴:۲۹
کد خبر: ۶۵۱۲۰۸
انتخاب استان آذربایجان شرقی به عنوان استان برتر در جشنواره ملی پژوهش
در آئین اختتامیه جشنواره ملی پژوهش که صبح امروز در سالن اجلاس سران برگزار شد، مجید خدابخش استاندار آذربایجان شرقی به پاس انتخاب این استان به‌عنوان یکی از استان‌های برتر مورد تجلیل قرار گرفت.

به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی، در لوح سپاسی که به همین مناسبت به استاندار آذربایجان شرقی اهدا شد، آمده است: امروزه اقتدار و بالندگی جوامع در عرصه‌های گوناگون به میزان زیادی در گرو رشد علمی، مطالعاتی و تحقیقاتی است که در پرتو تعامل مدیران و اندیشه‌ورزان خلاق حاصل آمده و همواره آینده‌ای سرشار از امید و نشاط را نوید می‌دهد.

 در این لوح که به امضای دکتر غلامی، وزیر علوم، تحقیقات و فناوری و دکتر رحمانی فضلی، وزیر کشور رسیده است، ضمن قدردانی از تلاش و اهتمام استاندار آذربایجان شرقی به حوزه پژوهش و فناوری، این استان به عنوان یکی از استان‌های برتر در جشنواره ملی پژوهش سال 1396 معرفی گردیده است.

 وزیران علوم، تحقیقات و فناوری و کشور در این لوح ابراز امیدواری کرده‌اند که شاهد توسعه هرچه بیشتر فرهنگ پژوهش در حوزه‌های مختلف مدیریتی به‌ویژه اقتصاد مقاومتی باشیم و از این طریق زمینه افزایش میزان مشارکت نخبگان علمی در تصمیم‌گیری‌های اجرایی و توسعه پژوهش‌های کاربردی، بیش از پیش فراهم شود.

 

نظر شما