رئیس پلیس راهور آذربایجان‌شرقی خبر داد

رانندگان خاطی در طرح زوج و فرد جریمه می شوند

۱۳۹۶/۱۰/۰۳ - ۱۱:۱۲:۵۴
کد خبر: ۶۵۳۵۱۳
رانندگان خاطی در طرح زوج و فرد جریمه می شوند
رئیس پلیس راهور آذربایجان‌شرقی از استمرار اجرای طرح زوج و فرد در محدوده‌ی طرح « L.E.Z » در کلانشهر تبریز خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی، سرهنگ ناصر میکائیلی،  با بیان این‌که با توجه به ملاحظاتی که وجود دارد اجرای طرح و زوج و فرد در تبریز استمرار خواهد داشت، افزود: به‌تدریج به شلوغی و تردد ماشین‌ها در آستانه‌ی عید نیز نزدیک می‌شویم، از این رو تلاش خواهیم کرد که طرح «زوج و فرد» ادامه داشته باشد.

وی با تکذیب داوطلبانه بودن طرح «زوج و فرد» در تبریز خاطرنشان کرد: می‌کوشیم که با همکاری و مساعدت مردم عزیز تبریز طرح زوج و فرد را در تبریز جا بیندازیم و مشکل ترافیک در هسته مرکزی تبریز که سال‌های سال جزو مطالبات مردمی است، مرتفع شود.

وی با تأکید بر این‌که هم‌اکنون طرح زوج و فرد در محدوده‌ی طرح « L.E.Z » اجرا می‌شود، گفت: ملاحظات ویژه‌ی روزهای جمعه نیز متعاقبا اعلام خواهد شد، چرا که در تمامی شهرهای دنیا که طرح زوج و فرد در آن‌ها اجرا می‌شود، برای روز جمعه محدودیت‌های خاصی در نظر گرفته می‌شود.

رئیس پلیس راهور آذربایجان‌شرقی با تأکید بر این‌که تردد خودروهای فاقد معاینه فنی در محدوده‌ی طرح  L.E.Z ، مبلغ ۵۰هزار تومان جریمه دارد، افزود: تردد خودروهای غیرمجاز در طرح «زوج و فرد» نیز جریمه خاص خود را دارد که با توجه به کد جریمه‌ی مربوطه اعمال قانون خواهد شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز