با حضور نماینده‌ ولی‌فقیه در استان و شهردار تبریز صورت گرفت؛

تقدیر از خانواده معظم شهدای مسیحی در آستانه سال جدید میلادی

۱۳۹۶/۱۰/۰۶ - ۱۲:۱۰:۳۹
کد خبر: ۶۵۵۱۰۷
تقدیر از خانواده معظم شهدای مسیحی در آستانه سال جدید میلادی
در آستانه سال نوی میلادی، با حضور نماینده‌ ولی‌فقیه در استان، خلیفه‌کل ارامنه آذربایجان و شهردار تبریز، از خانواده معظم شهدای مسیحی، قدردانی شد.

به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی، حجت الاسلام والمسلمین سید محمدعلی آل هاشم، در دیدار با خانواده شهدای ارامنه با تمجید از رشادت‌های شهدای ارامنه در دوران دفاع مقدس، گفت: یاد شهدای ارامنه همیشه زنده است و به آنها احترام قائل هستیم، چرا که با حضور شجاعانه در برابر دشمنان این کشور ایستادند و در کنار دیگر هموطنان خود دشمن را عقب راندند.

وی با اشاره به عنایت خاص رهبر معظم انقلاب به اقلیت های دینی افزود: تمام اقلیت‌ های دینی کشور با آرامش کامل و امنیت در کنار مسلمانان زندگی میکنند و هیچ مشکلی با سایر شهروندان ندارند.

امام جمعه تبریز با بیان اینکه فلسطین پاره تن اسلام است و ملت ایران همیشه از مردم مظلوم آن حمایت کرده اند، گفت: مسیحیان هم با همراهی مردم فلسطین و محکوم کردن تصمیم اخیر رئیس جمهور آمریکا درباره قدس اشغالی، مرحمی بر زخم کهنه مردم مسلمان این کشور شدند.

اسقف گریگور چیفتچیان، خلیفه کل ارامنه آذربایجان هم با بیان اینکه نمایندگان خلیفه گری در ایران سفیران صادق جمهوری اسلامی ایران در دنیا هستند، گفت: در ایران مسیحیان و مسلمانان در نهایت صلح و سازش زندگی می کنند و این مهم در سایه درایت رهبر معظم انقلاب حاصل شده است.

در پایان این مراسم، از خانواده معظم شهدای مسیحی، قدردانی شد. شایان ذکر است در هشت سال دفاع مقدس ارامنه استان ۱۲ شهید و ۹ جانباز برای دفاع از مرز های مهین اسلامی تقدیم کرده اند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز