مدیر کل کانون پرورش فکری آذربایجان شرقی تشریح کرد:

بهره مندی بیش از ۴ هزار دانش‌آموز از طرح « کانون مدرسه »

۱۳۹۶/۱۰/۰۹ - ۰۹:۰۱:۵۸
کد خبر: ۶۵۶۰۶۲
بهره مندی بیش از ۴ هزار دانش‌آموز از طرح « کانون مدرسه »
مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان آذربایجان شرقی از اجرای موفق و تاثیر گذار طرح کشوری « کانون مدرسه » در استان خبرداد.

به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی؛ هادی یوسف‌زاده با اعلام این خبر گفت: طرح « کانون مدرسه » با هدف آموزش غیرمستقیم مفاهیم و مطالب درسی از طریق مشارکت دانش‌آموزان در فعالیت‌های فرهنگی هنری و ادبی، همزمان با سراسر کشور در شهرهای استان و با حضور دانش‌آموزان در مراکز فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در حال برگزاری است.

وی در عین حال تصریح کرد: این طرح از ابتدای آبان‌ماه سال جاری در 21 مرکز فرهنگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان و با همکاری اداره کل آموزش و پرورش آغاز و تا پایان سال تحصیلی جاری ادامه خواهد داشت.

یوسف‌زاده افزود: امسال برای نخستین‌ بار علاوه بر مراکز فرهنگی هنری ثابت کانون، دو کتابخانه سیار شهری تبریز و سیار روستایی هشترود نیز اقدام به اجرای این طرح کرده‌اند.

مدیر کل کانون آذربایجان شرقی با بیان اینکه بیش از چهار هزار دانش‌آموز از 58 مدرسه و 135 کلاس در سطح استان از برنامه‌ها و خدمات این طرح بهره‌مند می‌شوند، تاکید کرد: فعالیت‌ها و برنامه‌های متنوعی در قالب این طرح برای دانش‌آموزان اجرا می‌شود و استقبال آنان و معلمان مدارس مشمول طرح از این فعالیت‌ها و برنامه‌ها نشان از تاثیرگذاری و موفقیت طرح « کانون مدرسه » دارد.

وی 8 مرکز فرهنگی هنری ثابت و سیار کانون در تبریز و مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در شهرهای مرند، هشترود، کلیبر، میانه، شبستر، سراب، عجب‌شیر، ورزقان، بناب، اهر، مراغه، و مهربان را از جمله مراکز مجری طرح « کانون مدرسه » در سطح استان عنوان کرد.

 

نظر شما