نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی:

فراموشی حماسه ی نهم دی ماه موجب تحمیل هزینه هایی بر کشور می شود

۱۳۹۶/۱۰/۰۹ - ۱۳:۵۸:۵۴
کد خبر: ۶۵۶۲۹۵
فراموشی حماسه ی نهم دی ماه موجب تحمیل هزینه هایی بر کشور می شود
نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی خواستار توجه جدی به روز نهم دی شد و گفت: فراموشی حماسه ی نهم دی ماه موجب تحمیل هزینه هایی بر کشور می شود.

به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی، حجت الاسلام سید محمدعلی آل هاشم در مراسم بزرگداشت روز ملی بصیرت و میثاق امت با ولایت، اظهار کرد: فتنه ی سال 88 دارای چند نکته ی مهم و ضروری است که همواره باید باز خوانی شده و مد نظر مردم قرار گیرد.

وی با تاکید بر  حفظ وحدت در کشور خاطرنشان کرد: فتنه ی 88 نتیجه ی طراحی و برنامه ریزی بلند مدت سرویس‌های اطلاعاتی و دشمنان قسم خورده ی ایران در راس آنها آمریکای جهانخوار بود.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی، متذکر شد:  یکی از اقدامات فتنه گران هجمه به ارزش‌ها و باورهای دینی مردم ایران بود، در آن روز عاشورای حسینی که یکی از مقدسات شیعیان محسوب می شود، مورد هجمه ی دشمنان و فتنه گران قرار گرفت و مقدسات مردم مسلمان ایران مورد توهین قرار گرفت.

وی نقش بی بدیل مقام معظم رهبری درآن سال ها را مورد توجه قرار داد و افزود: نقش بی بدیل مقام معظم رهبری یکی از دستاوردهای حماسه ی نهم دی محسوب می شود.بسیاری از افراد می خواستند مقام معظم رهبری انتخابات را ابطال اعلام کنند تا مشکلات حل شود ولی موضوع اصلی، بحث برگزاری انتخابات نبود و اگر ابطال انتخابات از سوی رهبری انجام می شد، بدعتی برای انتخابات بعدی به وجود می آمد.

وی، گفت: رهبر معظم انقلاب همواره به بصیرت تاکید می کنند و همه ی ما باید بدانیم بصیرت یعنی شناخت دیروز، امروز، فردا.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز