واکنش پزشکیان به تجمعات اعتراضی؛

ایجاد توقعات نادرست از مسئولان خطرناک است

۱۳۹۶/۱۰/۱۰ - ۱۲:۲۲:۵۴
کد خبر: ۶۵۶۶۶۲
ایجاد توقعات نادرست از مسئولان خطرناک است
نایب رییس اول مجلس شورای اسلامی گفت: من از وضعیت و توقعی که از مسئولان کشور ایجاد می کنیم احساس خطر می کنم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی، مسعود پزشکیان اظهار کرد: اینکه ما بدون توجه به منابع و داشته های خود در مردم توقع ایجاد کنیم این موضوع به ضرر کشور است.

وی افزود:باید توقعات ما با واقعیت ها همخوانی داشته باشد نمی شود از افراد انتظاراتی داشت که در محدوده توانایی های و داشته های آنها نیست.

پزشکیان با اشاره به برخی از تجمعات اعتراضی در روزهای اخیر اظهار کرد: باید آگاه باشیم، برخی بر این تجمعات دامن می زنند و در این رابطه باید هشیارانه رفتار کنیم.

وی ادامه داد: مشکل اصلی ما این است که با عدالت مدیریت نمی کنیم ،اگر با عدالت رفتار کنیم، با عدالت عمل کنیم و با عدالت برنامه ریزی کنیم این دعوا ها جمع می شود.

وی باانتقاد از رویکرد صداو سیما در بیان اتفاقات روز جامعه خاطرنشان کرد: امروز آیا آنچه که صداو سیما به نمایش میگذارد با واقعیت های روز جامعه ما همخوانی دارد اگر ندارد پس مردم این را بهتر از هر کسی می بینند و درک می کنند.

پزشکیان  اشاره ای نیز به فیلتر شدن برخی کانال های تلگرامی داشت و گفت: اینکه گروه یا افرادی سعی در سیاه نمایی و تحریک افکار عمومی داشته باشند پذیرفتنی نیست.

وی متذکر شد: ما باید عدالت را در جامعه پیاده کنیم تا زمانی که نتوانیم این مهم را محقق سازیم با مشکلاتی روبرو خواهیم بود.

 

نظر شما