شهردار تبریز:

عزم مشترک مسئولان اجرایی، غنابخشی به بهار گردشگری تبریز است

۱۳۹۶/۱۰/۱۵ - ۱۳:۳۰:۱۰
کد خبر: ۶۵۸۶۵۹
عزم مشترک مسئولان اجرایی، غنابخشی به بهار گردشگری تبریز است
شهردار تبریز با اشاره به این که بهار توسعه گردشگری از آغاز روز سال ۲۰۱۸ میلادی شروع شده‌ است، گفت: عزم مشترک عموم مدیران و مسئولان اجرایی و افراد تاثیرگذار در حوزه‌های مختلف فرهنگی و هنری، غنابخشی به بهار گردشگری تبریز است.

به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی،  ایرج شهین‌باهر در مراسم پیش‌رویداد تبریز۲۰۱۸ با بیان این‌که در سال‌های اخیر، اقدامات مختلفی در حوزه‌های سخت‌افزاری و نرم‌افزاری تبریز ۲۰۱۸ صورت گرفته‌است، افزود: تبریز ۲۰۱۸ محدود به دوره خاصی نیست و تلاش‌ها و برنامه‌ریزی ها برای بهره‌مندی از ظرفیت‌های گردشگری تبریز ادامه خواهد داشت.

وی تاکید کرد: امیدواریم با رویکرد مدیران شهری در شتاب‌دادن به توسعه و عمران پایدار شهری و فراهم‌کردن فرصت های توسعه سرمایه‌گذاری داخلی و خارجی در گستره این شهر بزرگ، جایگاه بین‌المللی شهر تبریز ارتقا یابد.

شهین‌باهر خاطرنشان کرد: داشته‌های تاریخی و فرهنگی تبریز، از قبیل مساجد، عمارات و خانه‌های زیبا، در کنار موقعیت های کم‌نظیر جغرافیایی و اقلیم لطیف و زیبا، دست در دست هم داده تا تبریز شاخص های بالایی در صنعت گردشگری کشور داشته باشیم.

شهردار تبریز یادآور شد: همین امر موجب شده تبریز به نیکی و شایستگی، پایتخت گردشگری کشورهای اسلامی در سال ۲۰۱۸ باشد تا میزبان عموم گردشگران باشد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز