فرماندار میانه:

در سال جاری ۶۰۰ میلیارد ریال اعتبار به بخش کندوان تخصیص یافت

۱۳۹۶/۱۰/۲۴ - ۱۴:۰۰:۳۷
کد خبر: ۶۶۲۵۸۸
فرماندار ویژه شهرستان میانه گفت: در سال جاری علی رغم مشکلات مالی دولت شاهد تخصیص 600 میلیارد ریال اعتبار در حوزه های مختلف بخش کندوان میانه هستیم.

به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی، حمید شکری در شورای اداری بخش کندوان گفت: هر چند نیازها بسیار است اما در زمینه اعتبارات و در تخصیص در رتبه اول استانی پس از تبریز  قرار داریم که این امر نشان از عملکرد فعال مسئولین شهرستانی است.

وی به نقش مهم مشارکتهای مردمی در کنار دولت برای اجرای طرح های عمرانی اشاره کرده گفت: خوشبختانه در بخش کندوان مشارکت مردمی برای اجرای طرح های مختلف از جمله راه، آب و مدرسه سازی و مدرسه یاری چشمگیر و قابل تحسین می باشد.

فرماندار میانه با تاکید بر نقش تاثیرگذار مشارکتهای مردمی در حوزه تولید و سرمایه گذاری گفت: باید با معرفی زمینه های و ظرفیتهای سرمایه گذاری و طرح های مطلوب، مردم را به صحنه آورده تا شاهد رفع مشکلات اشتغال و تولید شهرستان باشیم.

شکری همچنین در ادامه، جذب سرمایه گذار تا بازار مصرف و فروش را سبب تکمیل چرخه تولید کامل عنوان نموده هر گونه نقص در این چرخه را سبب شکست و عقب گرد عنوان نمود.

وی با بیان اینکه برخی از تولیدات شهرستان بازار صادراتی و خارجی دارد افزود: فراهم نمودن زمینه حضور در بازارهای جهانی و بین المللی سبب موفقیت می باشد که پیش نیاز آن تنظیم روابط خارجی است.

فرماندار ویژه میانه تاکید کرد: رونق تولید و اشتغال سبب رونق اقتصادی و توسعه پایدار بوده و باید با برنامه ریزی لازم و دقیق به تولید کمک کرد.

شکری در پایان با بیان اینکه در ادارات به کار کارشناسی معتقدیم اما کارشناس سالاری نباید حاکم شود از روسای ادارات شهرستان خواست، بر انجام امور نظارت کامل داشته باشند تا روال سرمایه گریزی برچیده شود.

معاون استاندار و فرماندار ویژه میانه در ادامه به همراهی بخشدار کندوان از طرح های مختلف سرمایه گذاری در سطح بخش و مرکز نیمه تمام و در حال اجرای بهداشت و درمان شهر ترک بازدید نمود.

 

نظر شما