استاندار آذربایجان شرقی از پروژه‌های عمرانی دانشگاه علوم پزشکی تبریز بازدید کرد

۱۳۹۶/۱۰/۲۵ - ۰۹:۴۹:۵۸
کد خبر: ۶۶۲۸۲۹
استاندار آذربایجان شرقی از تعدادی از پروژه‌های عمرانی و مراکز بهداشتی و درمانی در حال ساخت دانشگاه علوم پزشکی تبریز بازدید کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی، مجید خدابخش در حاشیه این بازدیدبا اشاره به اینکه طرح‌های ارزشمندی در حوزه بهداشت و درمان در استان در حال اجراست، افزود: 190 مرکز سلامت در استان در حال ساخت است که تا هفته دولت سال آینده به اتمام خواهند رسید.

 

وی ادامه داد: به مناسبت چهلمین سالروز قیام مردم تبریز در 29 بهمن ماه سال جاری 12 مرکز سلامت در شهر تبریز به بهره برداری می رسد.

 

خدابخش گفت: از جمله پروژه های ارزشمندی که در استان در حال ساخت است احداث بیمارستان یک هزار تخت‌خوابی می باشد که به صورت شهرک سلامت طراحی شده است.

 

وی با اشاره به اینکه تبریز علاوه بر اینکه قطب درمان شمالغرب کشور است، از کشورهای همسایه نیز برای درمان به این شهر سفر می کنند، گفت: سه هزار و 400 تخت بیمارستانی در استان وجود دارد.

 

استاندار آذربایجان شرقی با اشاره به ساخت بیمارستان های مختلف با 2 هزار و 500 تخت در تبریز، افزود: با اتمام این بیمارستان ها طی چهار سال آینده تعداد تخت‌های بیمارستانی به 6 هزار تخت خواهد رسید.

 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی تبریز هم گفت: ساخت و سازها در حوزه علوم پزشکی برای افزایش شمار تخت ها و رفاه حال مردم انجام می گیرد.

 

محمدحسین صومی افزود: خوشبختانه با حمایت های دولت و مجلس شورای اسلامی در مناطق مختلف استان، در تلاش هستیم تا زیر ساخت های لازم را ایجاد کنیم و در کنار آن تامین سخت افزاری نیز مورد توجه است.

 

وی با اشاره به اینکه در دولت یازدهم در همه روستاها و در حاشیه شهرها مراکز درمانی ایجاد شد، اظهار کرد: سیستم ارجاع به صورت نسبی در استان تحقق یافته و به دنبال این هستیم که روند ارجاع را در آذربایجان شرقی نهایی کنیم.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز