معاون فنی و عمرانی شهردار تبریز خبر داد:

اجرای عملیات سراسری ترمیم مسیر بی‌.آر.تی با استفاده از آسفالت پلمیری

۱۳۹۶/۱۰/۲۶ - ۱۳:۲۳:۱۴
کد خبر: ۶۶۳۴۹۴
اجرای عملیات سراسری ترمیم مسیر بی‌.آر.تی با استفاده از آسفالت پلمیری
معاون فنی و عمرانی شهردار تبریز از اصلاح و ترمیم مسیر بی‌.آر.تی با آسفالت سرد پلیمری خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی، محمدحسین اسحقی با اعلام این خبر اظهار داشت: عملیات اصلاح و سامان‌‌دهی خط اتوبوس‌‌های بی‌.آر.تی، از روزهای گذشته، با توزیع و تحکیم آسفالت سرد پلیمری، از میدان راه‌آهن شروع شده‌است.

وی با بیان این‌که  علی رغم سردی هوا، آسفالت پلمیری در سایر محدوده‌های مسیر بی‌.آر.تی نیز ادامه خواهد داشت، اظهار امیدواری کرد با همراهی وضعیت آب‌وهوا، این پروژه تا دو هفته آینده در تمام مسیر خط ویژه اتوبوس، عملیاتی شود.

اسحقی با اشاره به مزیت‌های آسفالت‌ پلمیری، تصریح کرد: این تکنیک، با سرعت و سهولت بیشتری اجرا شده و نقش موثری در کاهش هزینه‌ آسفالت‌ریزی مجدد خواهد داشت.

معاون فنی و عمرانی شهردار تبریز با بیان این‌که بهترین کارکرد آسفالت پلمیری مربوط به موج‌برداری و رفع چاله‌های آسفالت است، خاطرنشان کرد: آسفالت پلیمری، نوعی آسفالت سرد است که در کمترین زمان قابلیت کمپکت دارد، به طوری که پس از گذشت سه ساعت از زمان اجرا و انجام عمل تراکم ، مسیر برای عبور ترافیک کاملاً قابل بازگشایی است.

وی ماندگاری و استحکام بالا و مقاومت در برابر نفوذ برف و باران را از دیگر مزیت‌های این روش خواند.

اسحقی با اشاره به سازگاری نسبی آسفالت پلیمری پلمیری با محیط زیست، گفت: آسفالت پلیمری فاقد حلال های نفتی است، از این رو می‌توان این روش آسفالت‌ریزی را تا حدود زیادی، دوستدار محیطزیست دانست.

معاون فنی و عمرانی شهردار تبریز ادامه داد: با توجه به مزیت‌های مهم این روش، این آسفالت، خریداری شده و در دسترس تیم‌های خدمات شهری و کارگاه‌های امانی قرار خواهد گرفت تا در برنامه‌های لکه‌گیری زمستانی استفاده شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز