توسط نیروهای خدماتی مناطق دهگانه شهرداری تبریز صورت گرفت؛

اجرای گسترده عملیات محلول پاشی با بهره مندی از ۱/۵ میلیون لیتر محلول نمک

۱۳۹۶/۱۰/۲۷ - ۱۲:۳۵:۲۹
کد خبر: ۶۶۳۹۶۹
معاون خدمات شهری شهردار تبریز از بهره مندی یک میلیون و 500 لیتر محلول نمک در جریان اجرای خدمات زمستانی خبر داد و گفت: محلول پاشی از دقایق اول بارش برف امروز در مناطق دهگانه تبریز آغاز شده است.

به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی، مسعود برزگر جلالی با بیان این مطلب افزود: ضمن جلوگیری از وقوع یخزدگی معابر با اجرای گسترده محلول پاشی همزمان با بارش برف، از حجم ترافیک درون شهری نیز کاسته شده است.

وی احداث پنج کارخانه محلول سازی در یک ماهه گذشته را از مهمترین سیاست های اجرای شهرداری تبریز برای ارائه بهتر خدمات زمستانی از سال جاری عنوان کرد.

برزگر جلالی همچنین با تاکید بر اجرای طرح های خدماتی "گوزل تبریزیم" اظهار داشت: اجرای این طرح یکی از نقاط عطف مشارکت عمومی شهروندان با طرح های خدماتی شهرداری تبریز است و دیگر شاهد تبعات منفی بارش برف در تبریز نخواهیم بود.

وی ادامه داد: اجرای عملیات نمک پاشی از برنامه های ارائه خدمات زمستانی شهرداری تبریز خارج شده است و به غیر مواقع تشدید بارش برف به خصوص در مسیر های اصلی و اتوبان های حاشیه تبریز از محلول نمک استفاده خواهد شد.

برزگر جلالی عنوان کرد: مدیریت بارش های زمستانی تبریز در دقیایق اولیه با همکاری شهروندان میسر خواهد بود و در این راستا از مردم خواهش می شود با برف روبی مقابل درب منازل خود بخصوص در محلات امکان تسریع و تسهیل ارائه خدمات شهری را برای نیروهای خدمات شهری فرام کنند.

این معاون شهردار تبریز متذکر شد: اجرای عملیات محلول پاشی و برف روبی تا عادی سازی معابر ادامه خواهد داشت و شهروندان با کاهش سفرهای درون شهری خود تا پایان بارش برف و بهره مندی از وسایل نقلیه عمومی می توانند نقش عمده در مدیریت بارش برف در سطح شهر داشته باشند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز