استاندار آذربایجان شرقی خبر داد:

ادامه فعالیت کاوشگران آلمانی در ربع رشیدی

۱۳۹۶/۱۱/۰۲ - ۱۳:۳۶:۳۸
کد خبر: ۶۶۶۲۶۱
ادامه فعالیت کاوشگران آلمانی در ربع رشیدی
استاندار آذربایجان شرقی با اشاره به پتانسیل های برجسته استان آذربایجان شرقی در خصوص وجود آثار تاریخی بنام گفت: ربع رشیدی یکی از بی نظیرترین و پرافتخارترین آثار تبریز که کاوشگران آلمانی در این محوطه باستانی و بین المللی در حال کاوش هستند.

مجید خدابخش در حاشیه بازدید از موزه های شهر تبریز به خبرنگار برنا گفت: از سازمان میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی انتظار داریم تا این مجموعه بی نظیر تاریخی با قدمت 700 ساله  دو ماه آینده مجموعه ربع رشیدی را برای بازدید عموم آماده کنند.

استاندار آذربایجان شرقی یکی از اهداف و مقاصد اصلی گردشگران خارجی در سفر به شهر تبریز را موزه های این شهر دانست و گفت: ضروری است با نگاه ویژه ای در سال 2018 در صدد شناساندن موزه های شهر تبریز به گردشگران باشیم.

وی افزود: کارشناسانی که در موزه حضور دارند با توضیجات بسیار ارزشمند و جامعی که به گردشگران خارجی ارائه خواهند داد نقش بسزایی در تشریح تاریخ این کهن شهر ایفا می کنند.

وی همچنین در خصوص ساخت موزه فرش تبریز گفت: احداث این موزه با 12 هزار متر زیر بنا از 8 سال پیش آغاز شده ولی از 2 سال گذشته ساخت آن متوقف شده بود که در تلاش هستیم عملیات احداث این پروژه تا یک ماه آینده از سر گرفته شود.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز