تذکر فرماندار مرند به برخی از بانک‌ها در راستای اعطای تسهیلات در حوزه اشتغال

۱۳۹۶/۱۱/۰۵ - ۰۹:۰۵:۵۱
کد خبر: ۶۶۷۶۱۷
تذکر فرماندار مرند به برخی از بانک‌ها در راستای اعطای تسهیلات در حوزه اشتغال
فرماندار مرند در جلسه کارگروه اشتغال شهرستان با بیان اینکه در طی سال جاری دستگاه‌های دولتی در جهت شناسایی و معرفی نفرات برای دریافت تسهیلات در حوزه اشتغال زایی اقدامات مناسبی انجام داده اند گفت : تمامی بانکهای عامل با دستگاه های ذیربط در حوزه اشتغال نهایت همکاری را معمول دارند.

به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی، راستگو افزود: امسال اداره بهزیستی شهرستان مرند با رشد ۳۰۰ درصدی نسبت به سال گذشته در جهت معرفی افراد تحت پوشش این سازمان به بانکها در جهت اخذ تسهیلات برای اشتغال زایی، ۲۱۳ نفر با اعتبار بیش از ۲۰ میلیارد ریال را معرفی کرده اند این در حالی است که در سال گذشته ۷۶ نفر و با اعتبار هفت میلیارد ریال به بانکها معرفی شده بودند.

فرماندار شهرستان ویژه مرند در ادامه گفت: یکی دیگر از مشکلات مردم در استفاده از طرحهای اشتغال زایی در زمینه بازپرداخت تسهیلات است.

راستگو افزود: در طی سال کمیته امداد امام خمینی (ره) علیه این شهرستان توانسته بیش از یکصد نفر از افراد تحت پوشش این نهاد را در قالب حمایت از ایجاد اشتغال در جهت دامداری و قالیبافی به بانکها جهت اخذ تسهیلات بانکی معرفی کند که متقاضیان بعد از اخذ این تسهیلات به دلیل فرارسیدن زمان بازپرداخت اقساط و اتمام نکردن محصول قالی و دامداری خود دچار مشکل می شوند که این امر باعث شکست طرح حمایتی دولت در حوزه اشتغال می شود.

راستگو گفت: بانکها باید تسهیلات حمایتی از اشتغال جوانان را با مدت تنفس مناسبی اعطا کنند تا این امر بتواند زمان مناسبی برای پرداخت اقساط تسهیلات برای استفاده کنندگان را فراهم سازد و کشور شاهد ایجاد اشتغال برای مردم باشد.

فرماندار شهرستان ویژه مرند در ادامه افزود: شهرستان مرند در طی سال جاری اقدامات مناسبی در جهت حمایت از اشتغال زایی و اعطای تسهیلات انجام داده است که استان در سال جاری باید با نگاهی جدید به این امر ، بودجه اختصاص یافته به این امر از سوی بانکها را از سایر شهرستان هایی که عملکرد مناسبی نداشته اند به این شهرستان اختصاص دهند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز