استاندار آذربایجان شرقی:

دهه فجر فرصتی برای گرامی‌داشت شهدا است

۱۳۹۶/۱۱/۱۱ - ۱۲:۴۱:۲۳
کد خبر: ۶۷۰۶۹۳
دهه فجر فرصتی برای گرامی‌داشت شهدا است
استاندار آذربایجان شرقی بر استفاده از امکانات دستگاه های اجرایی استان برای برگزاری یادواره‌های شهدا و گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدا و ایثارگران تاکید کرد و گفت: خدمت به جامعه ایثارگران وظیفه همه دستگاه‌هاست.

به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی، مجید خدابخش در نشست شورای مشورتی ایثارگران استان، با اشاره به حضور همه طیف‌های جامعه ایثارگران در این شورا، اظهار کرد: خدمت به خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران هم توشه آخرت و هم مایه خیر و برکت در زندگی دنیوی است.

وی افزود: هرچه به این عزیزان خدمت کنیم ذره‌ای از ایثار و فداکاری چندین ساله آنان جبران نخواهد شد.

استاندار آذربایجان شرقی با اشاره به اینکه زیارت مزار شهدا و دیدار با خانواده شهدا از برنامه‌های ثابت سفرهای شهرستانی است، گفت: این اقدامات بیانگر این است که ما هیچ‌گاه ایثار و فداکاری این عزیزان را فراموش نمی‌کنیم.

وی همچنین دهه فجر را فرصت خوبی برای یادآوری ایثارگری‌ها و جان‌فشانی‌های شهدا دانست و گفت: مدیران از این فرصت برای سرکشی به خانواده‌های معظم شهدا و رسیدگی به مشکلات آنها استفاده کنند.

 خدابخش در پایان با تاکید بر تلاش همه مدیران برای حل مشکلات جامعه ایثارگران، گفت: در اداراتی که محل مراجعات مکرر ایثارگران است مسئول مستقیم در این رابطه تعیین شود.

در این نشست برخی از مسائل و مشکلات خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران از قبیل تامین مسکن و اشتغال فرزندان شهدا و سامان‌دهی گلزارهای شهدای استان مطرح شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز