شهردار تبریز:

«تبریزکارت» گامی موثر در توسعه خدمات الکترونیکی

۱۳۹۶/۱۱/۱۲ - ۱۱:۰۷:۲۵
کد خبر: ۶۷۱۱۱۸
«تبریزکارت» گامی موثر در توسعه خدمات الکترونیکی
شهردار کلانشهر تبریز استفاده از «تبریز کارت» را گامی موثر در راستای توسعه خدمات الکترونیکی در شهر دانست.

به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی،  ایرج شهین باهر در مراسم رونمایی از «تبریز کارت» در ناوگان اتوبوسرانی تبریز گفت: خوشبختانه در راستای توسعه خدمات الکترونیکی به شهروندان امروز از «تبریز کارت» در اتوبوسرانی تبریز رونمایی شد.

وی افزود: «تبریز کارت» با تفاهم بین شهرداری تبریز و بانک شهر در اختیار شهروندان تبریز قرار گرفته است که شهروندان می‌توانند از این کارت در اتوبوس، مترو درآینده نزدیک تاکسی و همچنین پارکبانی ها و فرهنگسراها نیز استفاده کنند.

شهردار تبریز افزود:  بعد از وصل این کارتها به شبکه سراسری، شهروندان تبریز می توانند از این کارت در مترو تهران و ناوگان حمل و نقل سایر کلانشهرها و تمامی مکانهای که با بانک شهر قرارداد دارند نیز استفاده نمایند.

شهردار تبریز ادامه داد: شهروندانی که در بانک شهر حساب بانکی دارند میتوانند در کنار استفاده از خدمات مختلف بانک شهر به عنوان کیف پول خود از این بانک از کارت بانکی «تبریز کارت» استفاده نمایند.

مهندس شهین باهر ادامه داد: آن دسته از شهروندانی که در بانک شهر حساب ندارند نیز می‌توانند به صورت سهل نسبت به دریافت تبریز کارت از بانک شهر اقدام نمایند تا در اتوبوس تاکسی مترو و بقیه جاها از این کار استفاده نمایند. «تبریزکارت» از اوایل سال در مترو تبریز مورد استفاده قرار می گرفت و از امروز این کارت در اتوبوسرانی تبریز نیز مورد استفاده قرار گرفت.

شهردار کلانشهر تبریز در پایان سخنانش اظهار داشت: انشالله در روزهای آتی استفاده از این کارت در تاکسی های شهری نیز راه اندازی خواهد شد تا مردم به سهولت وجوه کرایه تاکسی را پرداخت نمایند.

صبح امروز کارت بلیت الکترونیک اتوبوس و سامانه مدیریت شهری تبریز با عنوان  «تبریز کارت» با حضور مهندس ایرج شهین باهر، شهردار کلانشهر تبریز و صفر صلاحو، رئیس سرپرستی منطقه شمالغرب بانک شهر رونمایی شد. 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز